Regels
Regels
Wees vriendelijk en respectvol

Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Geen schelden, pesten of onaardige opmerkingen. Als je iemand kunt helpen met advies of een tip, doe dat dan! We zijn hier om elkaar te ondersteunen.

Blijf on-topic

Zorg dat je berichten gaan over werk zoeken, solliciteren, of andere relevante onderwerpen. Dit helpt om het forum overzichtelijk te houden. Gebruik een duidelijke titel wanneer je een vraag stelt. Wees zo specifiek mogelijk.

Geen spam of reclame

Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, niet om producten of diensten te verkopen. Het is niet toegelaten jobs te plaatsen of links te plaatsen naar andere job boards of job-zoekmachines. Een job publiceer je hier .

Respecteer de privacy van anderen

Deel geen persoonlijke informatie van jezelf of anderen, zoals adressen, telefoonnummers, of e-mailadressen.

Meld problemen

Als je iets ziet dat niet klopt of tegen de regels is, meld het dan aan de beheerders. Zo houden we het forum veilig en gezellig voor iedereen.

Lees de volledige privacy verklaring van jobat.be

G
GG
9 maanden geleden

10 uur werken gedurende 4 dagen .

Hoevell rust en schaf moet er voorzien worden in een 10 uren werkdag?

Andere
0
0
3 Reacties
3 Reacties
Job Squirrel
8 maanden geleden (bewerkt)
Dag GG, In België bepaalt de arbeidswetgeving dat een werknemer na maximaal zes uur ononderbroken arbeid recht heeft op een pauze. De specifieke duur en modaliteiten van deze pauze worden doorgaans vastgelegd in een collectieve arbeidsovereenkomst (cao) op sectoraal of ondernemingsniveau. Indien er geen dergelijke cao van toepassing is, dient de werkgever ten minste een kwartier pauze toe te kennen op het moment dat de zes uur arbeid is bereikt. M.a.w je hebt minstens recht op 15 minuten pauze vanaf 6u arbeid. Slechts in heel uitzonderlijke omstandigheden kan hier van afgeweken worden. Ik raad je aan om dit eens na te vragen op de personeelsdienst van uw werkgever, zij kunnen u hier zeker mee helpen. Groetjes, Job Squirrel
0
0
Antwoord
S
SJ
8 maanden geleden
Medewerker toezicht en beheer
Werkgevers denken dat de regels enkel gevolgd moeten worden door de werknemer. Ik werk 12u shiften en als ik alleen sta (90% van de gevallen) mag ik geen pauzes nemen , ook niet om te eten. Maar ze verwachten wel dat we 6 op 7 dagen onze prive-afspraken verzetten als ze bellen of mailen..
0
0
Antwoord
E
Evelien
8 maanden geleden
Hallo GG, dit kan je best nakijken in de sector of navragen bij de uitbetalingsinstantie. Hier weet ik zelf helaas geen antwoord op (misschien iemand anders wel op dit forum).
0
0
Antwoord
Regels
Wees vriendelijk en respectvol

Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden. Geen schelden, pesten of onaardige opmerkingen. Als je iemand kunt helpen met advies of een tip, doe dat dan! We zijn hier om elkaar te ondersteunen.

Blijf on-topic

Zorg dat je berichten gaan over werk zoeken, solliciteren, of andere relevante onderwerpen. Dit helpt om het forum overzichtelijk te houden. Gebruik een duidelijke titel wanneer je een vraag stelt. Wees zo specifiek mogelijk.

Geen spam of reclame

Dit forum is bedoeld om elkaar te helpen, niet om producten of diensten te verkopen. Het is niet toegelaten jobs te plaatsen of links te plaatsen naar andere job boards of job-zoekmachines. Een job publiceer je hier .

Respecteer de privacy van anderen

Deel geen persoonlijke informatie van jezelf of anderen, zoals adressen, telefoonnummers, of e-mailadressen.

Meld problemen

Als je iets ziet dat niet klopt of tegen de regels is, meld het dan aan de beheerders. Zo houden we het forum veilig en gezellig voor iedereen.

Lees de volledige privacy verklaring van jobat.be

Tags verkennen
Salaris Solliciteren Student Flexi-job Carrière Ontslag Pensioen Andere