Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   49 jobs

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Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

High level Personal Assistant English & French

  • Gestion quotidienne l'agenda du PDG
  • Préparation des présentations sur Powerpoint

Management Assistant - International Financial Service (M/F/X)

  • Provide administrative support to the team of Investment Analysts, including calendar management,...
  • Prepare and edit documents, reports, and presentations for internal and external stakeholders

Personal Assistant

  • Gérer les e-mails et les agendas, y compris la planification et les réservations
  • Traiter et archiver la correspondance et les documents juridiques

All Round Administrative Assistant

  • Arcadius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gérer l'aspect administratif de tous les membres dans le système CRM (Microsoft Dynamics).
  • Suivre trois boîtes aux lettres et transmettre les informations par e-mail si nécessaire.

Freelance - Management Assistant

  • Rédaction de compte-rendu après les réunions
  • Organisation et planification de divers projets

Office Assistant (h-f-x) bilingue FR/EN

  • vous assurer la réception ainsi que la gestion des stocks et des fournisseurs ;
  • vous êtes le premier point de contact pour l'entreprise ;

Office Manager (M/F/X)

  • Assurer le suivi entre la coordination du Service Clientèle et les collaborateurs ainsi qu’avec le...
  • Veiller au respect des procédures au sein du service ;

Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 
  • Sur base de ces listes du personnel correctes, vous convoquez le personnel des clients à une...

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions
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Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • The management of the general secretariat;
  • Support for the takeover of new acquisitions;

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Administration Officer

  • Managing Office Operations: Overseeing day-to-day activities such as scheduling appointments,...
  • Record Keeping and Filing: Maintaining organized records, both physical and digital, and ensuring...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Personal Assistant (PA).

De € 4.800 à € 5.200 par an
The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic...

Office Manager / Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Facility Assistant Junior PART TIME

De € 2.000 à € 3.000 par an
  • Provide administrative support 
  • Assist with office maintenance tasks

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system
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Unique Brussels

Secrétaire Commerciale

Durée déterminée, Temps plein
Encore 4 jours pour postuler
A Berkshire Hathaway company, is a market-driven global company. We combine complex specialty chemicals to optimize the quality, performance and value of our customers' products while reducing their environmental impact.

 

Secrétaire Commerciale

Description de la fonction


  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply

  • Enter the new Purchase orders in the system

  • Prepare paper files

  • Shipments by DHL/Air;

  • SIssuing Invoice & Packing List

  • Shipping Advice

  • Follow up weekly warehouse status

  • Instructions/ documents to forwarder

  • Bill of Lading;

  • Issuing Invoice & Packing List

  • Preparing set of documents for Nigeria;

  • Shipping advice

  • Follow-up Containers;

  • Follow-up of shipments availability;monthly insurance declaration;

  • Preparation of payments;

  • Request missing incoming invoices and follow up.

  • Archiving finished files,

  • Keeping records up to date of Archived Files,

  • Organizing destruction when required

Profil


  • Bachelor degree in logistics or international trade preferred, with a minimum of 1 years experience in supply chain 

  • Preferably knowledge of international trade techniques and regulations (ex: Incoterms) – experience with export regulations is an asset

  • Computer Literate

  • Fluent in Dutch and French, with a good knowledge of English

  • Focus on customers

  • Collaboration (Teamwork)

  • Results orientation

  • Planning and Execution

  • Open communication

  • Stress resistant and flexible mindset

Offre


  • A full time job

  • Possibilities of a permanent contract

  • Attractive salary

Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

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