Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   48 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

High level Personal Assistant English & French

  • Gestion quotidienne l'agenda du PDG
  • Préparation des présentations sur Powerpoint

Management Assistant - International Financial Service (M/F/X)

  • Provide administrative support to the team of Investment Analysts, including calendar management,...
  • Prepare and edit documents, reports, and presentations for internal and external stakeholders

Personal Assistant

  • Gérer les e-mails et les agendas, y compris la planification et les réservations
  • Traiter et archiver la correspondance et les documents juridiques

All Round Administrative Assistant

  • Arcadius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gérer l'aspect administratif de tous les membres dans le système CRM (Microsoft Dynamics).
  • Suivre trois boîtes aux lettres et transmettre les informations par e-mail si nécessaire.

Freelance - Management Assistant

  • Rédaction de compte-rendu après les réunions
  • Organisation et planification de divers projets

Office Assistant (h-f-x) bilingue FR/EN

  • vous assurer la réception ainsi que la gestion des stocks et des fournisseurs ;
  • vous êtes le premier point de contact pour l'entreprise ;

Office Manager (M/F/X)

  • Assurer le suivi entre la coordination du Service Clientèle et les collaborateurs ainsi qu’avec le...
  • Veiller au respect des procédures au sein du service ;

Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 
  • Sur base de ces listes du personnel correctes, vous convoquez le personnel des clients à une...

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions

Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • The management of the general secretariat;
  • Support for the takeover of new acquisitions;

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Administration Officer

  • Managing Office Operations: Overseeing day-to-day activities such as scheduling appointments,...
  • Record Keeping and Filing: Maintaining organized records, both physical and digital, and ensuring...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Personal Assistant (PA).

De € 4.800 à € 5.200 par an
The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic...

Office Manager / Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Facility Assistant Junior PART TIME

De € 2.000 à € 3.000 par an
  • Provide administrative support 
  • Assist with office maintenance tasks

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system

Secrétaire de direction

  • Gestion des contrats de travail
  • Rédiger des courrier officiels pour la direction
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Receptionist and PA

Durée déterminée, Temps plein
Encore 5 jours pour postuler
As a company, we collaborate with industry regulators to enhance safety, environmental, and social performance. Additionally, we provide a unique upstream platform where our members exchange knowledge and best practices, driving improvements in health, safety, environment, security, and social responsibility.

Receptionist and PA

Description de la fonction

Our client is looking for a Receptionist and Personal Assistant. There are many meetings with the Top Management of the Group as well as important customers and financials. Therefore, we have a high requirement in terms of welcoming level. The hostess must be punctual, have a corporate style, be responsive and available. He/she is responsible for the maintenance and presentation of the reception as well as the meeting rooms.



Receptionist Duties (50%)

 


  • Welcoming visitors.

  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

  • Facility and inventory management.

  • Process and validate invoices.

  • Organizing meeting rooms and lunches.

  • Assist in organizing corporate events (dinner, external meetings...)

  • Keep the reception area neat and tidy.



As a personal assistant working in very close relation with our CEO, your main responsibilities are the following ones (50%):


  • Pro-active diary management, including organizing meetings, conference calls, etc.

  • Assist with correspondence, including drafting letter/email replies

  • Arrange internal and external meetings including logistics (catering, printouts…)

  • Coordination and organization of all travel aspects

  • Data/document management and filing

  • Preparation of expense claims

  • Other administrative duties, including some personal work

  • Work closely together with internal teams (corporate and PA’s)

  • Assist the members of the team if needed

Profil

Who we are looking for:

 


  • Discretion is a must

  • Bachelor degree 

  • Minimum two years of experience as a PA or in the similar field

  • Ability to work under pressure and meet tight deadlines

  • Ability to adapt in a fast-moving and changing culture

  • Excellent oral and written communication skills

  • English – native / fluent level is required, a good level of French is required

  • Soft skills

Offre

  • De € 2.500 à € 3.200 par mois
  We offer:


  • An interesting job at international level

  • A permanent contract in a pleasant work environment and atmosphere

  • A competitive compensation according to skills and experience

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 48 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".