Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   48 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Freelance - Management Assistant

  • Rédaction de compte-rendu après les réunions
  • Organisation et planification de divers projets

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

High level Personal Assistant English & French

  • Gestion quotidienne l'agenda du PDG
  • Préparation des présentations sur Powerpoint

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Management Assistant - International Financial Service (M/F/X)

  • Provide administrative support to the team of Investment Analysts, including calendar management,...
  • Prepare and edit documents, reports, and presentations for internal and external stakeholders

Personal Assistant

  • Gérer les e-mails et les agendas, y compris la planification et les réservations
  • Traiter et archiver la correspondance et les documents juridiques

All Round Administrative Assistant

  • Arcadius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gérer l'aspect administratif de tous les membres dans le système CRM (Microsoft Dynamics).
  • Suivre trois boîtes aux lettres et transmettre les informations par e-mail si nécessaire.

Office Assistant (h-f-x) bilingue FR/EN

  • vous assurer la réception ainsi que la gestion des stocks et des fournisseurs ;
  • vous êtes le premier point de contact pour l'entreprise ;

Office Manager (M/F/X)

  • Assurer le suivi entre la coordination du Service Clientèle et les collaborateurs ainsi qu’avec le...
  • Veiller au respect des procédures au sein du service ;

Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 
  • Sur base de ces listes du personnel correctes, vous convoquez le personnel des clients à une...

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • The management of the general secretariat;
  • Support for the takeover of new acquisitions;

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Administration Officer

  • Managing Office Operations: Overseeing day-to-day activities such as scheduling appointments,...
  • Record Keeping and Filing: Maintaining organized records, both physical and digital, and ensuring...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Office Manager / Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Personal Assistant (PA).

De € 4.800 à € 5.200 par an
The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic...

Facility Assistant Junior PART TIME

De € 2.000 à € 3.000 par an
  • Provide administrative support 
  • Assist with office maintenance tasks

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Facility Assistant Junior PART TIME

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 7 jours pour postuler
A European organization, comprising numerous electricity transmission system operators, operates in alignment with the EU’s Third Legislative Package for the Internal Energy Market. It focuses on advancing the internal energy market, supporting the European energy and climate agenda, and addressing challenges such as integrating renewables and fostering flexibility.

Facility Assistant Junior PART TIME

Description de la fonction

Responsibilities:


  • Provide administrative support 

  • Assist with office maintenance tasks

  • Help manage office equipment by ensuring it is in good working condition and arranging for repairs when needed.

  • Set up meeting rooms and event spaces

  • Sort and distribute incoming mail and packages, and prepare outgoing mail for pickup or delivery.

  • Assist staff and visitors by answering questions, directing them to the appropriate personnel or resources, and ensuring a positive experience.

Profil

Qualifications:


  • English speaker (Knoledge of French and/or Dutch is a plus) 

  • High school diploma or equivalent required; additional education in facility management, office administration, or a related field preferred.

  • Strong attention to detail and ability to perform tasks accurately.

  • Excellent communication skills, both verbal and written.

  • Customer service orientation with a professional and courteous demeanor.

  • Good organizational skills and ability to prioritize tasks effectively.

  • Proficiency in basic office software (e.g., Microsoft Office suite).

  • Physical stamina for tasks requiring lifting or moving heavy objects.

  • Ability to work well both independently and as part of a team.

  • Flexibility and adaptability in a dynamic office environment.

  • Dependable and punctual with a strong work ethic.

Offre

  • De € 2.000 à € 3.000 par an
What do we offer you?


  • A part time interim contract with the possibility of a permanent contract

  • Multi-cultural environment

  • Broad range of training and development

  • Market competitive compensation and benefit package

  • Benefit from group insurance

  • Benefit from travel insurance

  • Opportunity to participate in a Flexible Benefits Plan

Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 48 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".