Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   40 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Gestionnaire de dossier avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Project Consultant - Management Assistant

  • Gestion et suivi de l’agenda
  • Traduction Français/Néerlandais

Freelance - Management Assistant

  • Rédaction de compte-rendu après les réunions
  • Organisation et planification de divers projets

Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 
  • Sur base de ces listes du personnel correctes, vous convoquez le personnel des clients à une...

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Executive Assistant

De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Administrative Assistant EN

De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

ANG/FR Part Time Assistant

De € 2.700 à € 3.000 par an
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Secrétaire de direction

  • Gestion des contrats de travail
  • Rédiger des courrier officiels pour la direction
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administrative Assistant

De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system

Administration, Events and Communications assistant

  • Support the team to organise workshops and events,
  • Prepare meetings and events material,

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Communication Assistant

De € 2.300 à € 2.400 par an
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Personal Assistant (h/f)

De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Vous assurez la gestion administrative des différents dossiers;
  • Vous gérez l'agenda du Directeur et organisez les réunions (matériel, catering, prise de minute de...

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions

Personal Assistant (PA).

De € 4.800 à € 5.200 par an
The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic...

Office Manager / Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

All Round Administrative Assistant

  • Arcadius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gérer l'aspect administratif de tous les membres dans le système CRM (Microsoft Dynamics).
  • Suivre trois boîtes aux lettres et transmettre les informations par e-mail si nécessaire.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Administration and Events Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 17 jours sur Jobat.be
Our client is an European non-profit association. 

The association is composed of a small team with a positive and dynamic work environment. 

Administration and Events Assistant

Description de la fonction

Are you looking for a rewarding job as an Administrative Assistant?

Do you like to organize events? Do you speak English and French ? We have the right job for you! 

We are looking for an Administrative and Events Assistant (m/f/x) for one of our international clients in Brussels. 

As an Administrative and Events Assistant (m/f/x), you will have the following tasks:


  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars, paperwork, answer e-mails..).

  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

  • Maintain accurate records in the membership and contacts database.

  • Support in providing information to potential members and to new members.

  • Support in the organization of workshops, meetings and events (logistics, collaboration with providers, set up of the rooms, preparation of events materials such as name badges, nameplates, online voting…)

  • Attend events in Brussels and, when required, in other European countries.

  • Support in liaising with participants and speakers of events (send invitations, follow up of registrations, welcome desk..

  • Support, when required, in communication campaigns related to the events (e.g. social media).

Profil

The successful candidate for this position of Administrative and Events Assistant (m/f/x) will have the following profile: 


  • Three years of exeprience in a similar role

  • Excellent spoken and written English and good level of French

  • Organised, flexible and open-minded

  • Excellent IT skills including Microsoft Outlook and Windows (Word, Excel, PowerPoint), CRM and collaborative tools

Offre

  • De € 2.800 à € 3.300 par an
For this position of Administrative and Events Assistant (m/f/x), our client offers: 


  • A full-time position

  • Meal vouchers

  • Reimbursement of travel costs

  • The opportunity to work in a dynamic international environment



 
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 40 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".