Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   43 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Secretary - Industrial Affairs Department

  • Provide general and administrative support to the team of the Industrial Affairs Department, which...
  • Mailbox and diary management;

Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Entrez dans un rôle dynamique où chaque jour apporte de nouveaux défis et des opportunités de briller !Assistance au directeur général :Assister...

Membership Manager

De € 3.000 à € 4.500 par mois
  • Coordination of the members
  • Management of the membership database (new members, changes, etc.)

management assistant

  • Endorse the administrative responsibilities of the Office Agency department assisting the team...
  •  Organise and execute marketing actions and emails as well as prepare client presentations

Gestionnaire de dossier avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Employé Administratif avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Office Manager

De € 2.700 à € 3.200 par an
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Assistant(e) administratif(ve) trilingue

  • Gérer le secrétariat du cabinet – accueillir les clients et répondre aux appels téléphoniques
  • Assistance administrative dans les dossiers – préparer les dossiers de pièces administrative et...

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Executive Assistant

  • Tu fais office de secrétaire de la division Nextgrid, un rôle qui exige beaucoup d'organisation et...
  • Tu gères l'agenda, planifies les réunions et les rendez-vous internes et externes et organises les...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system

Executive Assistant

De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Communication Assistant

De € 2.300 à € 2.400 par an
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Administrative Assistant

De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Executive Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 16 jours sur Jobat.be
_______________

Executive Assistant

Description de la fonction

The Administrative Assistant works under the direct supervision of the Director of Administration and Finance, the Director of Programmes and the Head of Training, and in close collaboration with other team members.

The main activities are listed below and are centred around 2 main areas. This list is not exhaustive and may be adapted according to the overall work in the framework of the implementation of the current programmes, the workload of the team members and the annual programming, for the realisation of the tasks and activities that fall within the scope of its competences.

 

Administrative and logistical assistance - Transversal support to the Training Department [80%].


  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure incurred by the Training component.

  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments and invoices for activities organised by the Training component.

  • Participation in the preparation of expenditure/audit checks for ongoing programmes.

  • Ensuring compliance with internal procedures on service/supply contracts

  • Administrative support for the updating of the databases of the ongoing programmes, and more particularly of MFF SPS and MFF Plus (reception of documents, encoding in the management system (participants, etc.), paper filing, ensuring the follow-up and updating of the statuses in the management system and in the follow-up sheets, etc.)

  • Logistical support, including the organisation of conferences/meetings abroad and the sending of training material to sites/professional associations

  • Support for the creation and encoding of action plans/budgets in the management system, creation and updating of templates, layout of documents.

  • Ad hoc transversal support according to the needs identified with the Training Department. 



Administrative and logistical assistance - Transversal support to the Admin & Finance department [20%].


  • Administrative support for updating the databases of ongoing programmes (receipt of documents, encoding in the management system, filing, monitoring and updating of statuses in the management system and in the follow-up sheets, etc.).

  • Ad hoc transversal support according to the needs identified with the Administration and Finance Department

Profil


  • .Degree in administrative management (Bachelor's degree or higher) is an asset.

  • Good (active) knowledge of the usual office software (Office Suite Word, Excel, Power Point, etc.)

  • Fluency in English and French, both spoken and written. Fluency in Spanish and/or Portuguese is a plus

  • Excellent organisational and communication skills

  • Autonomy, proactivity and sense of responsibility

  • Team spirit, dynamism and flexibility

  • Strong organisational and time management skills

  • Experience in grant contract/service contract management/public procurement procedures will be considered an advantage

Offre

  • De € 2.300 à € 2.500 par mois

  • Working hours: full time (37h30 per week)

  • Estimated duration: minimum 3 months

  • Gross monthly salary (employee, excluding coefficient): Maximum 3000€  - 3600€.

  • Workplace: Ixelles + Telecommuting

  • Telework 

Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 43 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".