Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   56 jobs

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Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Entrez dans un rôle dynamique où chaque jour apporte de nouveaux défis et des opportunités de briller !Assistance au directeur général :Assister...

Management Assistant

  • Profile Group
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
  • Provide seamless support to 2 Intellectual Property Partners and their teams.
  • Take ownership of responsibilities, efficiently managing time to meet deadlines.

Dynamic Office Assistant

  • Arcadius
  • dans le complexe branché Tour&Taxis à Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Accueil chaleureux : Vous êtes le visage souriant qui accueille les visiteurs, les fournisseurs et...
  • Traitement du courrier : Vous gérez parfaitement la distribution du courrier interne et la...

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • De Neutrale Ziekenfondsen - Les Mutualités Neutres
  • Saint-Gilles
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Secretary - Industrial Affairs Department

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Provide general and administrative support to the team of the Industrial Affairs Department, which...
  • Mailbox and diary management;

Attorney Assistant

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 4.000 par mois
  • Performing complete secretarial functions for attorneys and/or paralegals requiring knowledge of...
  • Drafts, revises, and submits client billings. May contact clients regarding delinquent bills

Membership Manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.500 par mois
  • Coordination of the members
  • Management of the membership database (new members, changes, etc.)

Office Assistant for a Financial Service in Brussels (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.400 à € 2.900 par mois
  • Perform general administrative tasks including filing, data entry, and managing office supplies
  • Answer and direct phone calls, emails, and other correspondence in a professional manner

Management Assistant

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Formations
  • Vous gérez les contacts téléphoniques et personnels avec les membres, les administrateurs et toutes...
  • Vous organisez et soutenez proactivement et de A à Z les réunions, les groupes de travail, les...

Assistant.e Financier.e à Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Gérer les agendas des Relationship Managers
  • Filtrer les appels téléphoniques ainsi que le courrier

Office Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Suivi de l'agenda du Directeur Général
  • Mise à jour de la base de données juridique de la société et de ses filiales

Management Assistant (F/H/X)

  • Nationale Bank van België
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • vous êtes responsable des activités de secrétariat pour le département:
    • vous organisez la...
    • vous coordonnez la gestion des aspects, logistiques, administratifs et pratiques liés à...

Management Assistant(e)

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Membership Manager

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
  • Coordination of the members
  • Management of the membership database (new members, changes, etc.)
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Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Cohezio vzw
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.200 à € 2.850 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Check up
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • En tant que gestionnaire clients, vous êtes responsable de la gestion administrative d’un...
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 

Office Assistant 60% - Mission de 5 mois (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Vous vous occupez de l'accueil des visiteurs
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau telles que la commande de...

Employé Administratif avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Select Hr Groot-Bijgaarden
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Personal Assistant in an international company

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Intérim
De € 2.500 à € 4.000 par mois
  • Manage and maintain calendars
  • Ensure the coordination of travel needs (trains, flights, hotels, etc.)

Gestionnaire de dossier avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Select Hr Groot-Bijgaarden
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Assistant(e) de direction

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Secretaire

  • Client of Manpower
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
  • Répondre au telephone
  • Encoder des factures

Assistant administratif

  • Client of Manpower
  • Schaerbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion du courrier et des e-mails
  • Saisie de documents et correspondances

management assistant

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Endorse the administrative responsibilities of the Office Agency department assisting the team...
  •  Organise and execute marketing actions and emails as well as prepare client presentations

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Legal Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Management Assistant English/Japanese

  • Start People
  • Evere
  • Durée déterminée
  • Agenda, Mailbox, Expense & Travel Management: Manage schedules, emails, expenses, and travel...
  • Travel & Expense Management: Handle travel and expense management for team Head‘s.

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...
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Secretary - Industrial Affairs Department

Robert Half is currently recruiting a Secretary (M/F/X).
Durée indéterminée, Temps plein
Encore 4 jours pour postuler
Our client is a leading European trade association, in contact with 36 countries, and located in the city centre of Brussels

Secretary - Industrial Affairs Department

Description de la fonction

The main responsibilities for this function as a Secretary include:
  • Provide general and administrative support to the team of the Industrial Affairs Department, which comprises the Deputy Director General supervising the department, the Deputy Director and four Advisers;
  • Mailbox and diary management;
  • Management and follow-up of communication with members and third parties: emails, paper correspondence, telephone calls, etc.;
  • Preparation and follow-up of meetings of the Industrial Affairs Committee and its related Working Groups, together with the Deputy DG / policy adviser in charge
  • Organization of larger public events (in-person and hybrid) and webinars;
  • Travel arrangements;
  • Contributing to keeping the database up to date in coordination with the database officer;
  • Welcoming visitors;
  • Monitoring the department's budget;
  • Filing and archiving;
  • Reviewing the formatting of documents prepared by the department e.g. position papers, presentations, etc.
Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at Afficher le site web.

Profil

The requested qualifications for this function as Secretary include:
  • You have a relevant degree and at least 3 years' experience in a similar position;
  • You have excellent spoken and written communication skills in English. Good knowledge of other European languages, e.g. French, would be an asset;
  • You are proficient in IT tools (MS Office, Internet, Communication platforms like Teams, Zoom and Webex);
  • You are a strong team-player, eager to work in an international environment and are used to work with people from different cultures;
  • You are able to handle confidential issues with discretion, tact and diplomacy;
  • You have an excellent presentation and a very professional attitude;
  • You have excellent interpersonal and organisational skills;
  • You are dynamic, proactive, flexible and able to deal with the unexpected.

Offre

What does the company offer?
  • A great experience in a European and multicultural environment;
  • Integration in a supportive team.
  • A permanent contract of 35H/Week.
  • A competitive salary package & benefits:
  • Meal vouchers 8 euros,
  • Transport costs 100% refund,
  • Health and Hospital insurances,
  • Group insurance,
  • Structural home working of 2 days week with 74.34 euros net HW expense / month.
Interested? Apply today!

Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Avenue Arnaud Fraiteur 15-23, 2nd floor block B,
1050 Brussels
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Anglais, Français

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