Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   42 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Secretary - Industrial Affairs Department

  • Provide general and administrative support to the team of the Industrial Affairs Department, which...
  • Mailbox and diary management;

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Membership Manager

De € 3.000 à € 4.500 par mois
  • Coordination of the members
  • Management of the membership database (new members, changes, etc.)

Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Entrez dans un rôle dynamique où chaque jour apporte de nouveaux défis et des opportunités de briller !Assistance au directeur général :Assister...

management assistant

  • Endorse the administrative responsibilities of the Office Agency department assisting the team...
  •  Organise and execute marketing actions and emails as well as prepare client presentations

Gestionnaire de dossier avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Employé Administratif avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Personal Assistant (h/f)

De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Vous assurez la gestion administrative des différents dossiers;
  • Vous gérez l'agenda du Directeur et organisez les réunions (matériel, catering, prise de minute de...

Personal Assistant h/f/x

De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Manager

De € 2.700 à € 3.200 par an
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

Executive Assistant

  • Tu fais office de secrétaire de la division Nextgrid, un rôle qui exige beaucoup d'organisation et...
  • Tu gères l'agenda, planifies les réunions et les rendez-vous internes et externes et organises les...

Assistant(e) administratif(ve) trilingue

  • Gérer le secrétariat du cabinet – accueillir les clients et répondre aux appels téléphoniques
  • Assistance administrative dans les dossiers – préparer les dossiers de pièces administrative et...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Executive Assistant

De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Communication Assistant

De € 2.300 à € 2.400 par an
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Administrative Assistant

De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

ANG/FR Part Time Assistant

De € 2.700 à € 3.000 par an
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Client of Manpower

management assistant

Intérim option contrat fixe, Temps partiel
En ligne depuis 13 jours sur Jobat.be
Our client is a real estate company that specializes in providing exceptional services to their clients in Brussels They are a team of professionals who are passionate about delivering quality services to their clients.

They are looking for their next colleague as a management assistant or support admin. 

management assistant

Description de la fonction

Your different tasks : 

  • Endorse the administrative responsibilities of the Office Agency department assisting the team members in their tasks.
  •  Organise and execute marketing actions and emails as well as prepare client presentations
  •   Conduct anti-money laundering checks
  •  You’ll be responsible to update the department database, i.e. encoding new properties, opportunities, prospects and the take-up data and make sure the information is kept up-to-date.
  • You’ll therefore work in close collaboration with our consultants and with our Expertise department.
  • You’ll write case studies and translate them into NL/FR/ENG.
  • You’ll assist with the monthly fee forecast updates.
  • You’ll provide assistance on client and supplier invoicing.
  •  You’ll handle telephone calls and their follow up.
  • You’ll provide colleagues with support for their tasks and questions relating to IT issues.
  • You’ll schedule meetings, appointment and manage the agendas and organise event   (Christmas dinner, team-building, summer lunch…)

Profil


  •   You have 2-5 years experience in a relevant role
  •  You are fluent in Dutch, French and English
  • You are proficient in MS Office
  •  You are proactive, have a hands-on attitude and excellent organization skills
  •  You have an interest in Real Estate, you are communicative, open and a team-player

Offre

An opportunity to work in a dynamic and fun company.

The salary depends on the experience min : 2700€ - 3700€



Our client offers a competitive salary package and a dynamic work environment. They provide opportunities for career growth and development and support their employees to achieve their full potential. If you are looking for a challenging and rewarding career as a management assistant, then this is the perfect opportunity for you.



dont hesitate to call us for more information  Afficher le numéro 

Or send us your cv : Afficher l'adresse e-mail
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 42 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".