Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   45 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Assistant with an interest in accounting tasks

  • Arcadius
  • South Brussels, at walking distance from Bosvoorde train station
  • Durée indéterminée
De € 2.900 à € 3.650 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
Step into a dynamic role where every day brings new challenges and opportunities to shine!CEO Assistance:Lead by directly supporting the CEO with...

Secretary - Industrial Affairs Department

  • Provide general and administrative support to the team of the Industrial Affairs Department, which...
  • Mailbox and diary management;

Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

Membership Manager

De € 3.000 à € 4.500 par mois
  • Coordination of the members
  • Management of the membership database (new members, changes, etc.)

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Employé Administratif avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Gestionnaire de dossier avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

management assistant

  • Endorse the administrative responsibilities of the Office Agency department assisting the team...
  •  Organise and execute marketing actions and emails as well as prepare client presentations

Executive Assistant

  • Tu fais office de secrétaire de la division Nextgrid, un rôle qui exige beaucoup d'organisation et...
  • Tu gères l'agenda, planifies les réunions et les rendez-vous internes et externes et organises les...

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Assistant(e) administratif(ve) trilingue

  • Gérer le secrétariat du cabinet – accueillir les clients et répondre aux appels téléphoniques
  • Assistance administrative dans les dossiers – préparer les dossiers de pièces administrative et...

Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system

Executive Assistant

De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Secrétaire de direction

  • Gestion des contrats de travail
  • Rédiger des courrier officiels pour la direction

Communication Assistant

De € 2.300 à € 2.400 par an
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Personal Assistant (h/f)

De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Vous assurez la gestion administrative des différents dossiers;
  • Vous gérez l'agenda du Directeur et organisez les réunions (matériel, catering, prise de minute de...

Administrative Assistant

De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Assistant

Durée déterminée, Temps plein
En ligne depuis 15 jours sur Jobat.be
Our client is a European lobbyist located in the European quarter.

Assistant

Description de la fonction

Mission of the role:

To perform a variety of administrative tasks. 



 You will:


  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in the future also physical – and abroad);

  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any supporting document to members;

  • For virtual meetings: organise web-meetings (MS Teams as main tool) and support the manager before, during and after the web-meeting, to ensure its smooth execution and follow-up;

  • For physical meetings: organise travel & social events, follow up on the logistics before, during and after the meeting, provide on-site assistance when required;

  • Assist in financial follow-up, assist in preparing and distributing invoices to the membership;

  • Maintain internal and external databases to ensure good communication towards the members;

  • Archive documents and minutes according to internal procedures;

  • Support the manager in maintaining and updating the websites.

Profil

Required profile


  • A bachelor’s degree in Office Management or similar.

  • Previous working experience as a management assistant or a similar role, experience within a member association is an asset.

  • Good written and oral communication skills 

  • Good IT, web management and social media skills  

  • Excellent time management and organisational skills

  • Good interpersonal skills and pro-activeness

  • Excellent level of English and French or Dutch, written and spoken. Knowledge of other languages is an asset.

  • Full proficiency in Microsoft Office tools (Excel, Word, PowerPoint)

Offre

What we offer:


  • Working in a people oriented, international and dynamic culture at the centre of EU affairs

  • Salary ranging between 2500€ en 3500€ gross 

  • Meal vouchers 

  • Reimbursement of travel costs 

Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 45 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".