Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   49 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant(e)

  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Office Assistant

  • Vous vous occupez de la communication et rédigez des contrats et des offres.
  • Vous êtes en contact téléphonique quotidien avec un large éventail de relations externes, y compris...

High level Personal Assistant English & French

  • Gestion quotidienne l'agenda du PDG
  • Préparation des présentations sur Powerpoint

Management Assistant - International Financial Service (M/F/X)

  • Provide administrative support to the team of Investment Analysts, including calendar management,...
  • Prepare and edit documents, reports, and presentations for internal and external stakeholders

Personal Assistant

  • Gérer les e-mails et les agendas, y compris la planification et les réservations
  • Traiter et archiver la correspondance et les documents juridiques

All Round Administrative Assistant

  • Arcadius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Gérer l'aspect administratif de tous les membres dans le système CRM (Microsoft Dynamics).
  • Suivre trois boîtes aux lettres et transmettre les informations par e-mail si nécessaire.

Freelance - Management Assistant

  • Rédaction de compte-rendu après les réunions
  • Organisation et planification de divers projets

Office Assistant (h-f-x) bilingue FR/EN

  • vous assurer la réception ainsi que la gestion des stocks et des fournisseurs ;
  • vous êtes le premier point de contact pour l'entreprise ;

Office Manager (M/F/X)

  • Assurer le suivi entre la coordination du Service Clientèle et les collaborateurs ainsi qu’avec le...
  • Veiller au respect des procédures au sein du service ;

Gestionnaire Clients à Bruxelles

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Vous êtes également responsable de la mise à jour des listes du personnel des clients. 
  • Sur base de ces listes du personnel correctes, vous convoquez le personnel des clients à une...

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership and ensuring the...
  • File management; organizing and opening of matters, closing of files, archiving and ensuring that...

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Management Assistant

  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda
  • Organisation des réunions
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant FR/AN

De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Management Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • The management of the general secretariat;
  • Support for the takeover of new acquisitions;

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Administration Officer

  • Managing Office Operations: Overseeing day-to-day activities such as scheduling appointments,...
  • Record Keeping and Filing: Maintaining organized records, both physical and digital, and ensuring...

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Personal Assistant (PA).

De € 4.800 à € 5.200 par an
The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic...

Office Manager / Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Facility Assistant Junior PART TIME

De € 2.000 à € 3.000 par an
  • Provide administrative support 
  • Assist with office maintenance tasks

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Personal Assistant (PA).

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 18 jours sur Jobat.be
The company  Legal team in Brussels currently has an exciting opportunity for a 

highly organised, dynamic and Tech Savvy Personal Assistant (PA).



The PA shall assist the lawyers in providing a professional, responsive and highquality service to the firm's clients. The PA shall be responsible for ensuring that all pending tasks are promptly and accurately executed.

Personal Assistant (PA).

Description de la fonction





The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic team-player as well as an effective independent worker with an outstanding eye for detail.



- Organise and prioritise workload and keep a level-headed approach in a busy 

working environment.

- Take accurate and comprehensive telephone messages for lawyers and deal 

with queries from internal/external callers helpfully and professionally.

- Arrange conference calls, lunches, travel and help with the preparation of 

internal and external meetings and events.

- Maintain up-to-date filing systems to allow lawyers to find and use documents 

easily. Assist with document management including the secure 

storing/archiving of files.

- Format, photocopy, scan, print and bind documents as required.

- Produce accurate, attractive and well-presented documents from unformatted 

text and data using PDF, Word, PowerPoint, and Excel and in line with the 

firm's house style.

- Effectively manage lawyers' Outlook calendar.

- Efficiently use the various company IT systems including:

• Pro-actively manage lawyers' client contacts using the firm's contact 

database.

• Client billing and follow-up on outstanding bills with client

administration.

• Ensure that lawyers' time is entered on our time management system.





Prepare and follow up on lawyers' expense notes.

• Work closely with lawyers to keep their online bio updated.

• Open new client matter accounts and draft engagement letters.

- Perform any other duties as requested by lawyers or the Practice Manager in 

the general interest of the office.

 

Profil



- A degree in administrative management or equivalent. Experience can be a 

substitute for qualifications.

- Excellent knowledge of English, both written and spoken; fluent in German 

and French.

- Strong written communication and computer skills with advanced knowledge 

of PDF and MS Office tools. 

- Must be adaptable to various competing demands, trustworthy and able to 

demonstrate absolute discretion towards colleagues, clients and external 

relations.

- A reliable and attentive to detail with exemplary planning and time 

management skills. 

- Demonstrates a helpful and can-do attitude.

- Strong listening and problem solving skills; you are able to think on your feet

nd are resilient.

Offre

  • De € 4.800 à € 5.200 par an
A permanent contract

A attractive salary package

Location Brussels

Working hours Full-time

DKV, a very good pension plan 

full transportation reimbursement

meal vouchers 8eur

sports reimbursement for any activity ( a 30 eur fixed brut amount per month)

flexible with the working from home option.
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 49 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".