Kan jij nog nadenken op kantoor?
Nadenken op kantoor is langzaam maar zeker een utopie geworden. Storende collega’s, e-mail en telefoons maken dit vaak niet gemakkelijk. Hoe zit dat bij jou?
“Met de tien tips vatten we de drie basics van een geslaagde vergadering: een goede voorbereiding, een strikte kwaliteitsbewaking tijdens het verloop ervan én een nauwgezette opvolging nadien”, zeggen Sophie Bastenier, Veerle Beyaert en Ingeborg Vijgen van de HR-afdeling van de Nationale Loterij.
Is het antwoord tien keer 'ja', dan heb je een prima, nuttige vergadering achter de rug!
(tv) - Bron: MARK Magazine
“Met de tien tips vatten we de drie basics van een geslaagde vergadering: een goede voorbereiding, een strikte kwaliteitsbewaking tijdens het verloop ervan én een nauwgezette opvolging nadien”, zeggen Sophie Bastenier, Veerle Beyaert en Ingeborg Vijgen van de HR-afdeling van de Nationale Loterij.
Is het antwoord tien keer 'ja', dan heb je een prima, nuttige vergadering achter de rug!
(tv) - Bron: MARK Magazine
Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte
Nadenken op kantoor is langzaam maar zeker een utopie geworden. Storende collega’s, e-mail en telefoons maken dit vaak niet gemakkelijk. Hoe zit dat bij jou?
Hier zijn de vijf geheimen van een perfecte vergadering, eentje zonder onnodige deelnemers, waarin het doel in zo kort mogelijke tijd bereikt wordt.
Lego is niet enkel geschikt als kinderspel en wordt in de bedrijfswereld steeds meer serieus genomen als vergaderondersteuning dankzij Lego Serious Play.
Valt het jou ook op? Als we het over vergaderen hebben, hebben we het telkens opnieuw over zitten. Er zijn nochtans goede redenen om het anders te doen.
Welke zaken moet je tijdens belangrijke meetings zeker doen … of laten? Een overzicht van een aantal absolute do's en don'ts!
Ben je iemand die nogal graag praat, overloop dan best eens de volgende vijf tips die kunnen helpen om te zwijgen tijdens belangrijke vergaderingen.
De 'Twee Pizza's'-regel van Jeff Bezos, oprichter en CEO van webwinkel Amazon.com, is volgens hem dé manier om efficiënt te vergaderen ...
Je mag dan wel meer verdienen dan 20 jaar geleden, toch is het nooit slecht om je uitgaven onder de loep te nemen. Want we geven onbewust veel geld uit …
Waar in België krijg je gemiddeld het hoogste loon naar werk? In Brussel, zo blijkt uit het Jobat Salariskompas. En hoe zit dat in Vlaanderen? Een overzicht…
Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte
Valt het jou ook op? Als we het over vergaderen hebben, hebben we het telkens opnieuw over zitten. Er zijn nochtans goede redenen om het anders te doen.
Lego is niet enkel geschikt als kinderspel en wordt in de bedrijfswereld steeds meer serieus genomen als vergaderondersteuning dankzij Lego Serious Play.
Ben je iemand die nogal graag praat, overloop dan best eens de volgende vijf tips die kunnen helpen om te zwijgen tijdens belangrijke vergaderingen.
De 'Twee Pizza's'-regel van Jeff Bezos, oprichter en CEO van webwinkel Amazon.com, is volgens hem dé manier om efficiënt te vergaderen ...
Hier zijn de vijf geheimen van een perfecte vergadering, eentje zonder onnodige deelnemers, waarin het doel in zo kort mogelijke tijd bereikt wordt.
Welke zaken moet je tijdens belangrijke meetings zeker doen … of laten? Een overzicht van een aantal absolute do's en don'ts!
Nadenken op kantoor is langzaam maar zeker een utopie geworden. Storende collega’s, e-mail en telefoons maken dit vaak niet gemakkelijk. Hoe zit dat bij jou?
Farma, luchtvaart en media. Dat zijn de drie privésectoren waarin mensen het liefst zouden werken. De financiële sector valt terug in de rangschikking.
Tijdens je moederschapsverlof ontvang je geen loon van je werkgever. Je krijgt wel een uitkering van het ziekenfonds.