Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   40 jobs

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Management Assistant h/f/x

  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Receptionist

De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Gestionnaire de dossier avec 3 JOURS DE TELETRAVAIL

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Vous serez responsable de la gestion de la boîte mail et de la ligne téléphonique. 
  • Vous suivrez et examinerez les différents dossiers soumis. 

Project Consultant - Management Assistant

  • Gestion et suivi de l’agenda
  • Traduction Français/Néerlandais

Administrative Assistant EN

De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
  • Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.

Administrative Assistant

De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

ANG/FR Part Time Assistant

De € 2.700 à € 3.000 par an
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...

Executive Assistant

De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Administration, Events and Communications assistant

  • Support the team to organise workshops and events,
  • Prepare meetings and events material,

Secrétaire de direction

  • Gestion des contrats de travail
  • Rédiger des courrier officiels pour la direction

Offre d’emploi Assistant·e de communication

  • Relie-F asbl
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
Relie-F est une Organisation de Jeunesse (OJ) reconnue par la Fédération Wallonie-Bruxelles dans la catégorie Fédérations d'Organisations de...

Personal Assistant (PA).

De € 4.800 à € 5.200 par an
The position would suit someone who is up for a challenge, flexible and enjoys working with a diverse and international team, an enthusiastic...

Communication Assistant

De € 2.300 à € 2.400 par an
  • You will organize the travel of people who register to attend a conference. 
  • Travel arrangements include scheduling flights and booking accommodations. 

Secrétaire

  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Assistant

  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...
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Legal Assistant h/f/x

  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Secrétaire de direction (h/f/x)

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
  • Vous gérez l’agenda de manière proactive.
  • Vous vérifiez la répartition du courrier entrant.

Campaign and Projects Officer

  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Secrétaire commerciale

  • dweb - Pixystree
  • Uccle
Dans le cadre d'une gestion quotidienne du bureau de formation, la secrétaire commerciale sera amenée à effectuer les tâches suivantes :* Gestion des...

Offre d’emploi Adjoint·e de direction Affaires internes

  • Relie-F asbl
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
Relie-F est une Organisation de Jeunesse (OJ) reconnue par la Fédération Wallonie-Bruxelles dans la catégorie Fédérations d'Organisations de...

Secrétaire Commerciale

  • Incoming Mail and Incoming phone calls Order Office supply
  • Enter the new Purchase orders in the system

Office Manager / Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Experience in organizing meetings (numerous);
  • Good expertise in managing information and data (files reading, analysis, organising, summary);

Receptionist and PA

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Welcoming visitors.
  • Proactively process mails and requests and organizing agenda.

Office Assistant

De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Vous vous occupez de l'accueil des candidats
  • Vous êtes responsable des tâches générales de gestion du bureau (telles que la commande de cartes...

Personal Assistant h/f/x

De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Assistant Manager

  • Nova Belgica nv - Manhattn's nv
  • Ixelles
L'Assistant Manager est le bras droit du Store Manager. Vous prêtez main forte au Store Manager pour tout ce qui touche au restaurant, que ce soit la...

Personal Assistant (h/f)

De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Vous assurez la gestion administrative des différents dossiers;
  • Vous gérez l'agenda du Directeur et organisez les réunions (matériel, catering, prise de minute de...

Management Assistant

De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Assistant(e) de direction

De € 2.500 à € 4.200 par mois
  • Gestion des agendas du personnel de direction (réunions, suivi et prise de rendez-vous,...
  • Gestion du courrier entrant et sortant

Administration and Events Assistant

De € 2.800 à € 3.300 par an
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.
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