Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Bruxelles :   38 jobs

Jobs par e-mail :

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Hospital Account Manager

  • Vous jouez un rôle important dans l'accélération des ventes pour l'ensemble du portefeuille...
  • Vous êtes chargé de développer et de gérer votre portefeuille de clients existants et nouveaux.

Servicing Advisor

  • Traxio
  • Evere
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
  • 1ère ligne : répondre par téléphone ou par écrit aux questions spécifiques des membres en matière...
  • Identifier les questions récurrentes pour le contenu de l’info bulletin ;

Logistics Support Desk Office

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Travail à domicile
L’équipe « Logistic Support Desk » est responsable de toutes les informations, questions et réclamations des points de vente concernant le service...

Backoffice Hero

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
  • Avec deux autres collègues, vous êtes responsable du bon déroulement et du suivi des activités...
  • En collaboration avec les Merchandisers, vous garantissez un flux d'informations correct. Vous...

JUNIOR CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

  • Acting as the first point of contact for the customer via email, phone and in person,
  • To receive and process customer orders,

Customer Service order to cash (M/F/X) - Brussels

De € 3.500 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Addressing Customer Inquiries: Responding to customer queries, concerns, and requests through...
  • Problem Resolution: Effectively resolving customer issues by providing solutions, troubleshooting...

Customer Service Expert

  • Avantages extra-légaux
    • Formations
  • Répondre aux appels téléphoniques des clients ayant besoin d'aide.
  • Coordonner l'assistance, notamment en organisant le dépannage, l'assistance médicale et le...

Customer Service OTC - work-life balance - Brussels area

De € 3.500 à € 4.500 par mois
  • Order Processing: customer orders, check product availability, scheduling delivery, and entering...
  • Customer Communication: main contact for customer inquiries regarding orders, deliveries, invoices,...

Customer Success (M/F/X) - Brussels - Health & Beauty sector

De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Order Processing: Managing the entire order process, from order to cash. You ensure smooth...
  • Customer Service: Provide excellent customer service to our B2B customers.

German Customer Service Officer - International company

De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for...
  • Issue resolution & customer satisfaction: provide timely and quality responses to customer...

German-speaking Customer Service agent Banking

De € 2.300 à € 2.600 par mois
  • Deliver Superior Customer Service in German:
  • Provide high-quality customer service in German, both verbally and in writing; 

Client Service Officer

De € 3.500 à € 4.000 par an
  • You handle general inquiries from clients and assist Private Bankers in all aspects of...
  • You take ownership of all administrative aspects of a client relationship, including...

Customer Care Advisor

Votre rôleEn tant que Customer Care Advisor, vous êtes le visage, ou plutôt la voix de la société.Vous êtes la personne qui fait sourire nos clients...

Field Service Engineer

Notre client, un leader mondial dans l'électrification des transports, recherche un Field Service Engineer pour renforcer leur équipe en Belgique....

Employé du service d'assistance technique

  • Tu assistes nos clients, les centres de contact de première ligne et les techniciens en ce qui...
  • Tu analyses, résous, envoies et suis tous les tickets de problèmes et les courriels, en...
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Complaint Officer

  • Vous êtes la première personne de contact en cas de plaintes
  • Vous faites le suivi administratif des plaintes

Sales Advisor

  • Contacting customers to entice them with the benefits of our services.
  • In-depth analysis of customer needs to present them with the most enchanting product.

Polyvalente Dossierbeheerder / Bijstandsverlener

De € 2.200 à € 2.850 par mois
  • U helpt bij het opstellen en opvolgen van bijstandsdossiers in het buitenland, zorgt u voor...
  • U zal zorgdragen voor de organisatie en reservering van diverse hulpverleningsdiensten in het...

Polyvalente Dossierbeheerder / Bijstandsverlener

De € 2.200 à € 2.850 par mois
  • Vous participez à l'élaboration et au suivi des dossiers d'assistance à l'étranger.
  • Vous assurez une mise à jour régulière et une coordination avec les intervenants du service...

Conseiller(ère) Clientèle en Paris Sportifs bilingue FR ET NL

  • Accompagner et assurer le suivi des clients et joueurs par téléphone et/ou e-mail pour répondre à...
  • Fournir une assistance de qualité en résolvant les problèmes grâce à une écoute attentive, une...

Event Customer care coordinator

De € 2.000 à € 2.400 par an
  • Support executive leadership of the organisation and coordination of virtual and in person...
  • Organisation of the client’s annual meeting and other smaller events

Gestionnaire de Dossiers

  • Working with a team of experienced colleagues and with the support of your supervisors, the new...
  • After a thorough training, manage and control the files both medical & technical assistance that...

Event Customer care coordinator

De € 2.300 à € 2.400 par an
Registration, Travel & Accommodation – Events• Assist in building the COFE registration website according to the given instructions i.e.: content in...

Agent service Accréditation EU

  • Securitas NV
  • Neder-over-Heembeek (Bru.)
  • Durée indéterminée
Vous êtes l'agent de gardiennage qui fonctionnes bien dans un environnement strict et diplomatique avec une grande réputation internationale ?...

Assitant.e shops Atomium & Design Museum Brussels

  • Atomium vzw
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
Vous assisterez principalement le responsable des boutiques de l'Atomium & Design Museum Brussels dans les tâches suivantes : Gestion des commandes...

Traineeship Quant & Actuary Bruxelles

  • Belfius Bank NV/SA
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
Dans le cadre d'un traineeship, vous composez avec Belfius un programme de 2 ans sur mesure : sur la base de vos intérêts et de vos talents, vous...

Customer Care Agent

  • EBP - European & Belgian Public Procurement Srl
  • Jette
Établir des relations avec les clients : vous n'êtes pas seulement un gestionnaire de clientèle ; vous devenez l'interlocuteur interne et créez une...

Account officer contrat de 6 mois, renouvelable, jusqu’à maximum 24 mois

  • NBB - BNB Nationale Bank van België NV - Banque nationale de Belgique SA
  • Bruxelles
AMBITIEUX, OUVERT & PERTINENT.C'EST TOUT À FAIT NOUS.Account officer - contrat de 6 mois, renouvelable, jusqu'à maximum 24 mois (F/H/X), Le...

Mission auditeur Freelance Région flamande et Pays-Bas

  • Certisys srl
  • Bruxelles
Nous recherchons régulièrement des auditeurs freelances pour des missions d'audit afin de faire face à des besoins...

Service Administration Supervisor

  • SMT Group - SMT Africa nv - Service Machinery Trucks
  • Ixelles
J'ai intégré l'entreprise en 2001 et depuis j'y ai occupé différents postes. Dans ma fonction actuelle de Superviseur de l'Administration des...
Trier selon : pertinence - Date
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Unique Brussels

Event Customer care coordinator

Durée déterminée, Temps plein
Encore 5 jours pour postuler
The company is an independently owned company with headquarters in Geneva, Switzerland and a global presence.

Our +2,500 professionals in 60 offices and 31 countries work with clients across Europe, the Americas, Asia-Pacific, India, the Middle East and Africa.

Our business is founded on the human insight: When people come together magic happens. The company  was founded in 1987 by Roger Tondeur & Ursula Wigert with the vision on creating strong connections between real people, in real places, in real time.

Event Customer care coordinator

Description de la fonction

Registration, Travel & Accommodation – Events

• Assist in building the COFE registration website according to the given instructions i.e.: content in different language

• Assist the participant in registering properly at the events (different places in Europe)

• Assist with the coordination of participant’s travel & accommodation formalities – EU ID/passport verification, minor’s attestation, country of departure, any disable accessibilities requirement, coordination with hotel/flight reservations (made by another agency)

• Coordinate and share event’s delegate communications such practical information -

• Share the registration lists (GDPR compliant) with other agencies involved in the project

• On-site registration support (airport presence) if required

• Collect the costs incurred by participants and work on per diem fees with the accounting department for reimbursement. What do we expect from you?

Profil

Assist the COFE Senior Project Coordinator on delivering the COFE project  and programme’s participation

• Advocate a high level of service attitude and professionalism, which includes industry knowledge and understanding

• Respect timelines and critical dates and related action items

• Work without constant intervention from the COFE Senior Project Coordinator (manage one-self) & prioritise tasks and projects

• Assist with all source project-related third-party suppliers appropriately and effectively, in line with the company’s procurement and EU guidelines

• Ensure operational excellence and be 'Quality Obsessive'

• Accept to work certain weekends as all events take place at that moment.

Admin, IT & Tools

• Complete procedures, documents, forms, reports that are essential to the day-to-day operations of project.

• Effectively use all job-related tools and systems, computer hardware/software

• Respect the GDPR regulations, privacy policies related to events/conferences

 

Offre

  • De € 2.300 à € 2.400 par an
You will work in a young, dynamic, international company in the field of communication
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Anglais

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