239 courses: Sales

Bedrijfsleider

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

E-coaching

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Accountmanager

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Autoverkoper

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online
SBM

Klantgericht performance management (coaching op maat van uw organisatie)

  • by SBM

Boek deze bedrijfsinterne opdracht en u leert hoe u de financiƫle impact van uw klanten accuraat berekent. Klantgericht ondernemen ROCS!

Op basis van een intakegesprek bepalen we de inhoud van de opdracht en maken we een voorstel op. Volgende topics worden vaak gevraagd:

  • Welke bevragingen zijn er en welke bevraging gebruik ik best?
  • De grondbeginselen van de Net Promoter Score (NPS)
  • De return van de NPS concreet vertaald naar uw bedrijf
  • Omzet en Toegevoegde waarde van uw NPS

Contacteer vanessa.aneca@sbm.be voor meer info en een voorstel!


On request More info

Voor wie als bedrijf of organisatie met de NPS werkt, en de financiële return van klantgericht werken wil berekenen. Voor wie de taal van cijfers spreekt!