Leidinggeven aan collega's
- course by NCOI Learning
- Leuven, Antwerp & Port of Antwerp, Vilvoorde - Zaventem, Ghent
Als Customer experience manager ben je verantwoordelijk voor het creëren en implementeren van een uitstekende klantbeleving bij jouw bedrijf. Dit betekent dat je de verwachtingen van klanten begrijpt en daarop inspeelt om hun ervaring met jouw bedrijf te verbeteren.
Om een effectieve Customer experience manager te worden, moet je over een breed scala aan vaardigheden en kennis beschikken. In de opleiding Customer experience manager spijker je deze competenties bij met:
Bovendien is het belangrijk om voortdurend op de hoogte te blijven van de nieuwste trends en best practices op het gebied van klantbeleving.
Customer experience manager is een door VDAB erkend knelpuntberoep. Wat resulteert in een grote vraag op de arbeidsmarkt.
Wil je deze opleiding combineren met het traject Vertegenwoordiger? Bekijk dan onze complete opleiding Accountmanager.
Jouw gouden ticket tot de arbeidsmarkt! (Deze stage duurt 3 maanden en vindt mogelijks tijdens paasvakantie plaats.)
Goesting om vroeg of laat jouw diensten als Customer experience manager zelfstandig aan te bieden? Of wil je jouw ondernemingszin als toekomstig werknemer stimuleren? Wij geven jou een duwtje in de rug! Maak je keuze uit één van onze formules Start je eigen zaak.
? haalbaarheidsstudie van je eigen project
? begeleiding door een ervaren ondernemerscoach
? officieel erkend diploma door de Vlaamse Gemeenschap (bij combi vakopleiding + ‘Start je eigen zaak’)
? verschillende formules op jouw maat
Ingeborg Becks, Celine De Schepper, Kris Meyers