239 courses: Sales

Accountmanager

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Autoverkoper

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Bedrijfsleider

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

E-coaching

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online
SBM

Customer Experience Design in 1 dag

  • by SBM

Leer de tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen in uw organisatie.

U leert in deze opleiding de basis van Customer Experience Design. Aan de hand van een fictieve case leert u dit naar uw organisatie te vertalen. Met een SWOT als resultaat.


De volgende onderdelen komen aan bod:

  • Wat is klantgerichtheid? Wat betekent dat concreet in uw organisatie?
  • Opmaak van een duidelijk service concept
  • Bepalen van de preferente klantengroepen
  • Opmaak van de klantenreis voor een paar key-processen
  • Processen in lijn brengen, zodat vooropgesteld service concept gerealiseerd wordt
  • Hoe klantentevredenheid meten?
  • Hoe het klantgerichtheidsdenken opstarten in de organisatie?

Aan de hand van een checklijst kunt u op het einde van de opleiding een eigen SWOT-analyse maken en aangeven welke de aan te pakken prioriteiten zijn in uw organisatie.


On request More info

Deze opleiding is geschikt voor professionals die betrokken zijn bij customer experience, klantgerichtheid, marketing, sales, of operationele processen. Of u nu werkzaam bent in een grote onderneming, een KMO, een publieke of een non-profit organisatie, deze opleiding biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten die direct toepasbaar zijn in uw organisatie.

This course is eligible for

KMO portefeuille (Flanders)