239 courses: Sales

Bedrijfsleider

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

E-coaching

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Accountmanager

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Autoverkoper

  • course by NHA Afstandsonderwijs
  • Online
VDAB

Een klacht, een kans

  • by VDAB
Online

Word je soms geconfronteerd met een klant die klaagt? Wil je weten hoe je daar best mee omgaat?

In deze cursus leer je dat een klantgerichte houding en correct communiceren wonderen kan verrichten. Je krijgt inzicht in hoe je best reageert en vooral... hoe je tot een oplossing komt die een win-win is voor beide partijen.

Deze onderwerpen komen aan bod:

- Wat is een klacht nu precies?

- Wat is het belang van een klacht?

- Wat is het verschil tussen terechte en onterechte klachten?

- Hoe gebruik je de LEO-techniek om met een klacht om te gaan?

Bij het begin van de cursus kan je kiezen voor 'bediende', 'winkelverkoop' of 'chauffeur' (vrachtwagen- en buschauffeur).
De tips zijn dezelfde, de oefeningen en voorbeelden zijn verschillend.

Je bent niet verplicht het hele pakket te volgen.
Je kan je beperken tot wat je direct nodig hebt.

Je bepaalt zelf waar en wanneer je leert. Via het internet heb je 24u op 24 toegang tot je cursus.

Je hebt een laptop (of tablet of smartphone) met internet nodig. Gebruik een recente browser voor een optimale leerervaring.