Communiceren en solliciteren met een mondmasker: 6 tips
In zakelijke situaties kunnen mondmaskers een belemmering vormen voor een vlotte communicatie. Hoe ga je daar mee om?
In zakelijke situaties kunnen mondmaskers een belemmering vormen voor een vlotte communicatie. Hoe ga je daar mee om?
Een goede nachtrust kan ervoor zorgen dat je stress afneemt. 11 handige tips om beter te slapen ...
Veel freelancers voelen de coronacrisis in hun portemonnee. Maar kiezen voor een ander beroep of statuut, dat verkiezen de meesten (nog) niet.
Je hebt het mobiliteitsbudget enerzijds, het cafetariaplan anderzijds. Wat zijn de voor- en nadelen van beide formules? En wat wordt de impact van telewerken?
Billie Eilish is zonder twijfel het invloedrijkste stijlicoon jonger dan twintig. Maar wat kun jij leren van haar?
Telewerken thuis vanuit je eigen, vertrouwde bubbel maar toch op geregelde tijdstippen op kantoor afspreken met collega’s: the best of both worlds?
Aandacht voor de wettelijke aspecten van telewerk is er al. “Maar wie thuiswerk structureel invoert, moet ook aan het welzijn van medewerkers denken.”
Weinig medewerkers zijn blij met hun manager, klinkt het in 'Het is grijs en het schijt op je kop' van Bart Groothuis. Welke zijn de ergste? Een overzicht!
Zin in een lange(re) verlofperiode deze zomer en heb je je verlofdagen al opgebruikt? Dan is onbetaald verlof misschien een optie.
Wanneer je online presenteert, is de grote uitdaging om de aandacht van je publiek er bij te houden. Daarom: 6 tips!
Brussel is een steeds groenere stad. Openbaar vervoer en fiets winnen terrein en de hoofdstad is ook net iets veiliger dan je zou denken.
Zelfs al zijn ze al jaren overleden, toch slagen sommige beroemdheden er nog altijd in miljoenen euro’s in het laatje te brengen. Een overzicht!
De kans is groot dat er na de coronacrisis meer van thuis gewerkt zal worden, maar niet elke dag. Hybride werken, dat is dé toekomst.
Er blijkt weinig of geen verband te zijn tussen het socialemediaprofiel van een jobkandidaat en zijn/haar potentiële prestaties op de werkvloer.
Heb je geen vertrouwen in je baas? Voel jij je een lijder onder zijn/haar leiderschap? Of geloof je niet in het project dat je voor hem/haar uitvoert? Met deze tips hou je het vol!
Slechts 16 procent van de nieuw aangeworven medewerkers beschikt over de juiste vaardigheden voor hun (toekomstige) job.
Je werk kan soms de meest heftige emoties opwekken. Dan is de 20 minuten-regel dé oplossing. En het helpt je ook om minder te snoepen!
Steeds vaker houden bedrijven bij het samenstellen van hun wagenpark rekening met de milieuvriendelijkheid. Maar wat is de groenste bedrijfswagen?
Go for happy Magazine, hét magazine voor wie streeft naar geluk en groei op de werkvloer.