Synergie lanceert ‘Young, happy and @ work!’

Synergie 'Young, happy and @ work!'
Synergie in cijfers:
  • 5de beursgenoteerde HR-dienstverlener in België
  • 50 vestigingen
  • 250 vaste medewerkers
  • 2.500 bedrijven klant in 2013

Naar aanleiding van de problematiek rond jeugdwerkloosheid, lanceert Synergie de positieve campagne ‘Young, happy and @ work!’. Met deze campagne wilt Synergie zich engageren voor jongeren op zoek naar werk.

Dagelijks zet Synergie meer dan 3.500 mensen aan het werk. Hiervan is maar liefst 35% 25 jaar of jonger. Synergie helpt jongeren bij een goede eerste start op werkvlak.

Met de campagne ‘Young, happy and @ work!’ wilt Synergie jonge werkzoekenden een eerste ervaring aanreiken. Bovendien wordt er ook volop ingezet op nodige begeleiding, want de stap van onderwijs naar de arbeidsmarkt is niet vanzelfsprekend.

‘Young, happy and @ work!’

Een brede blik op de arbeidsmarkt is zeer belangrijk. Een loopbaan is een leerproces waarbij motivatie, flexibiliteit en communicatie centraal staat. Synergie ondersteunt en begeleid dit hele proces en legt hier de komende maanden extra nadruk op met hun campagne ‘Young, happy and @ work!’.

Synergie maakt deel uit van de internationale hr-groep Synergie, en heeft in België meer dan 50 vestigingen. In België is Synergie actief via volgende divisies: Synergie, Careers, International Recruitment, Construct en Solutions.

Bron: Synergie 

Meer info over Starters

28/03/2014