Synergie lanceert ‘Young, happy and @ work!’

Naar aanleiding van de problematiek rond jeugdwerkloosheid, lanceert Synergie de positieve campagne ‘Young, happy and @ work!’. Met deze campagne wilt Synergie zich engageren voor jongeren op zoek naar werk.

Dagelijks zet Synergie meer dan 3.500 mensen aan het werk. Hiervan is maar liefst 35% 25 jaar of jonger. Synergie helpt jongeren bij een goede eerste start op werkvlak.

Met de campagne ‘Young, happy and @ work!’ wilt Synergie jonge werkzoekenden een eerste ervaring aanreiken. Bovendien wordt er ook volop ingezet op nodige begeleiding, want de stap van onderwijs naar de arbeidsmarkt is niet vanzelfsprekend.

‘Young, happy and @ work!’

Een brede blik op de arbeidsmarkt is zeer belangrijk. Een loopbaan is een leerproces waarbij motivatie, flexibiliteit en communicatie centraal staat. Synergie ondersteunt en begeleid dit hele proces en legt hier de komende maanden extra nadruk op met hun campagne ‘Young, happy and @ work!’.

Synergie maakt deel uit van de internationale hr-groep Synergie, en heeft in België meer dan 50 vestigingen. In België is Synergie actief via volgende divisies: Synergie, Careers, International Recruitment, Construct en Solutions.

Bron: Synergie 

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Anderen bekeken ook

Verover je eerste job in 4 stappen

Verover je eerste job in 4 stappen

Op zoek naar je eerste job? Deze vier tips zetten je op weg om een mooie carrièrestart te maken en - wie weet - de job van je leven in de wacht te slepen.