Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Anvers :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Technical Support Specialist - Wilrijk

  • Kaercher
  • Wilrijk
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Dagelijks onderhoud je telefonisch contact met Key Accounts, Kärcher dealers, en directe...
  • Je deelt jouw expertise via technische trainingen met collega's, direct klanten en dealers, zowel...

Customer support engineer

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
As a Customer Support Engineer, your responsibilities include managing all incoming complaints. Specifically, this entails logging customer...

Customer Service Officer - Temporary mission

De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • Sales and post-sales support: deliver product/service sales via phone with expert advice for...
  • Issue resolution & customer satisfaction: provide timely and quality responses to customer...

Customer Experience Specialist (h/f/x) - FR / NL / EN

  • Build strong relationships with temporary workers and clients to guarantee a 5 star experience
  • Be the 1st line support (phone/mail) for temporary workers and clients on assignment
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service clients - Anvers' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Customer Experience Specialist

  • Build strong relationships with temporary workers and clients to guarantee a 5 star experience
  • Be the 1st line support (phone/mail) for temporary workers and clients on assignment

Professional Customer Service - Junior/Senior

De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Efficiently manage incoming calls, emails, and online chats
  • Address inquiries, complaints, and feedback with a customer-oriented approach

Customer Service FR/NL

  • Asap La Louvière
  • Plusieurs régions
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
Vous avez envie d'un nouveau challenge ? Vous avez envie de participer au développement de notre partenaire ? Vous avez l'esprit d'équipe ? Alors...

Agent de centre d'appels

  • Uw Energie Expert - Uw Energiehuis Bv
  • Anvers
En tant qu'agent de centre d'appels, vous développerez vos compétences pour devenir un expert du centre d'appels. Votre tâche principale consistera à...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Technical Support Specialist - Wilrijk

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 23 jours sur Jobat.be
Bij Kärcher werkt een team van 15.330 mensen in 80 landen samen om de wereld schoner te maken. Als familiebedrijf met een focus op duurzaamheid zijn we ervan overtuigd dat de belangrijke zaken in het leven extra zorg nodig hebben om ervoor te zorgen dat ze nu ??en ook in de toekomst hun waarde behouden. Wij bieden WOW-oplossingen over de hele wereld voor reiniging en waardebehoud. In het alledaagse en in het buitengewone. Met WOW-producten en WOW-services.

Technical Support Specialist - Wilrijk

Description de la fonction

Ben jij de schakel die we zoeken voor onze technische ondersteuning voor de Belux organisatie van hogedrukreinigers, stof-en waterzuigers, industriële stofzuigers en ontstoffingsinstallaties? Bij de Kärchers geen gebrek aan technische verfijning en veelzijdigheid!
  • Dagelijks onderhoud je telefonisch contact met Key Accounts, Kärcher dealers, en directe collega-techniekers en -verkopers in het veld. Vanop afstand ben jij in staat om diagnoses te stellen en te zorgen voor een professionele en oplossingsgerichte aanpak, of het nu gaat om routineproblemen of complexere uitdagingen. Je weet deze incidenten dynamisch te prioriteren, af te handelen en indien nodig tijdig te escaleren, met altijd oog voor kwaliteit en klantgerichtheid. Af en toe ga je mee het veld in om de klanten en techniekers ter plaatse te ondersteunen.
  • Je deelt jouw expertise via technische trainingen met collega's, direct klanten en dealers, zowel in het Nederlands als het Frans. Zo help je mee de servicekwaliteit op een hoger niveau te brengen. Je bent intern het aanspreekpunt voor technische vragen met betrekking tot de aan jou toegewezen productgroepen.
  • Duidelijke communicatie is essentieel in jouw rol.
  • Je verifieert offertes in het CRM-systeem en brengt indien nodig optimalisaties aan.
  • Je ondersteunt de afdeling wanneer jouw teamgenoten afwezig zijn wegens vakantie of ziekte.
  • Je formuleert concrete initiatieven voor verbetering en vernieuwing en deelt deze met jouw collega's in het hoofdkantoor in Duitsland. Daar kun je ook altijd terecht voor advies omtrent complexere zaken of rechtstreekse ondersteuning van de fabrikant.
  • Je ontvangt de nodige producttrainingen zowel in Wilrijk als op het Global hoofdkantoor in Winnenden (D).

        Profil

        • Je ziet problemen als een kans en krijgt energie van het helpen van anderen.
        • Je hebt ervaring met dieselmotoren, LPG en tweetaktmotoren. Kennis van elektromechanica is een pluspunt.
        • Je beheerst de talen Nederlands, Engels, en Frans.
        • Je werkt graag in een team en beschikt over sterke communicatievaardigheden.
        • In het bezit zijn van rijbewijs B is vereist.

          Offre

          • Assurance groupe
          • Voiture d'entreprise
          • Carte carburant / Carte de recharge électrique
          • Formations
          • Congés rémunérés supplémentaires
          • Een warme bedrijfscultuur waar je gewoon jezelf kan zijn.
          • Een goede work/life balance met dagwerk (geen nachtshifts of weekend werk).
          • Wij houden van fun : leuke evenementen georganiseerd door de personeelsvereniging, teambuildings, traktaties en happy hours om samen van te genieten.
          • Een aantrekkelijk salaris plus een uitgerust bedrijfsvoertuig met tankkaart (uiteraard privé te gebruiken).
          • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen, steeds vrij te kiezen.
          • Groeps- en hospitalisatieverzekering.
          • Opleidingsprogramma voor verdere ontwikkeling.
          So, Wanna WOW with us?Geïnteresseerd in deze spannende rol? Solliciteer dan online via de button.Twijfel je nog of heb je vragen? Neem gerust contact op met Sofie op Afficher le numéro .Together towards a clean world.

          Information pratique

          Sofie Maes
          Afficher le numéro
          Type de fonction :
          Lieu de travail
          Exigences
          Enseignement secondaire Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

          Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Anvers?

          Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Anvers dans la catégorie "Service clients".