Offres d'emploi Administration - Flandre occidentale :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Agendabeheer en opvolging deadlines;
  • Beheer van interne en externe mails en briefuitwisseling;

Agent d'accueil administratif

  • Accent
  • Flandre occidentale
  • Durée déterminée, Starter
De € 2.200 à € 2.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Vélo en leasing
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Recevoir et orienter chaleureusement les chauffeurs
  • Exceller dans la correspondance par e-mail

Opérateur de robot à souder

De € 15 à € 16 par heure
  • A l'aide d'un plan, fixer les pièces de l'attelage à souder dans le robot. 
  • Contrôler les pièces soudées et les ressouder manuellement (semi-automatiquement) si nécessaire. 

Polisseur meuleur

  • Meulage manuel
  • Polissage des soudures
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Flandre occidentale' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Opérator robot de soudage

  • En tant que soudeur, vous soudez des constructions préfabriquées à l'aide d'un robot de soudage.
  • Celui-ci fonctionne avec 2 torches de soudage réglables et peut être commandé à l'aide de manettes.

comme le dit Willy Callens, le fondateur de Callens

  • Callens & EMK nv
  • Waregem

Administrative Assistant/Risk Officer (remote)

De € 2.000 à € 3.500 par mois
  • Analyze requests to open new accounts/create new clients
  • Perform research on clients using available tools and information

Serez-vous notre nouveau Assistant Shop Manager

  • Lab9 Pro Nv
  • Courtrai
Vous êtes une personne motivée et ambitieuse, passionnée par les produits Apple et la gestion de la vente ? Lab9 Stores est à la recherche d'un(e)...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Management Assistant

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 5 jours sur Jobat.be
Claeys & Engels is een kantoor met meer dan 90 advocaten verspreid over 6 steden (Brussel, Antwerpen, Gent, Kortrijk, Luik en Hasselt). Claeys & Engels biedt een volledig reeks aan juridische diensten op alle gebieden die betrekking hebben op human resources. Als marktleider verstrekken wij advies aan zowel nationale als internationale cliënten.
  • We zijn een werkgever op mensenmaat: groot genoeg voor een brede scope en interessante projecten, maar klein genoeg om iedereen bij naam te kennen.
  • Bij ons wordt er hard gewerkt én hard gelachen: we houden van kwalitatief, efficiënt en to-the-point werk, maar ook van onze hartelijke sfeer en ontspannende momenten samen - zoals onze jaarlijkse revue en Sunday Funday!
  • In onze nieuwe, state-of-the-art kantoren is het zalig werken. Met ook twee thuiswerkdagen per week, zorgen we voor een goede mix tussen flexibiliteit én teamspirit.

Management Assistant

Description de la fonction

Als management assistant bij Claeys & Engels heb je een gevarieerd takenpakket met boeiende verantwoordelijkheden. Je bent de administratieve rechterhand van een team van advocaten en mede dankzij jou draait de administratie van het kantoor op wieltjes. Je bent tewerkgesteld in ons kantoor te Kortrijk in een team met 3 fijne collega-assistants. Je taken zijn onder andere:
  • Agendabeheer en opvolging deadlines;
  • Beheer van interne en externe mails en briefuitwisseling;
  • Eerste telefonisch contact met cliënten (soms ook in Frans of Engels);
  • Opstellen of herlezen van documenten in Word/Powerpoint en verzorgen van lay-out;
  • Presentaties voor cliënten, webinars, seminaries, …voorbereiden;
  • Vergaderingen organiseren en voorbereiden;
  • Cliëntendossiers up-to-date houden en dit zowel voor de papieren dossiers als de digitale dossiers;
  • Tijdsprestaties ingeven in een specifiek softwareprogramma, opvolgen van de facturatie en aanmaken van onkostennota’s;
  • Beheer van cliëntendossiers: aanmaak, opvolging en afsluiting;
  • Cliëntengegevens aanvullen in de cliënten database;
  • Standaard e-mails opmaken in het kader van gerechtelijke procedures;
  • Deadlines ingeven in de procedurekalender en digitaal neerleggen van conclusies. Beide gebeuren via aan te leren software tools;

Profil

  • Je bent een kei in organisatie en je bent in staat om verschillende taken tegelijk te beheren.
  • Je bent enthousiast, communicatief en je haalt voldoening uit het bieden van administratieve support.
  • Je bent discreet, professioneel en je kan goed omgaan met wisselende prioriteiten.
  • Je hebt een goede kennis van het Frans en je beschikt over een uitstekende kennis van de MS Office toepassingen.
  • Je hebt een Bachelor of Master diploma.

Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 2 jours
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Eco Cheque
  • Travail à domicile
  • Een functie met veel verantwoordelijkheid in een mensgerichte organisatie.
  • Je zal worden ontvangen door een geweldig team waar communicatie cruciaal is.
  • Een competitief salarispakket met diverse extralegale voordelen (m.i.v. een bedrijfswagen).
  • De mogelijkheid tot 2 dagen telewerk/week na een inwerkperiode van 4 maand;
  • Hartelijke en ambitieuze no-nonsense cultuur waar respect voor eenieder erg belangrijk wordt geacht.

Information pratique

Paul Gobin
Afficher le numéro
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.