Help JTI de toekomst vorm te geven

Make it Bright, zo heet een wereldwijde uitdaging voor jonge talenten bij JTI (Japan Tobacco International). De winnaars slepen een internationale stage bij JTI in de wacht.

Johan Petit, People & Culture Director bij JTI Benelux.

“Met Make it Bright mikken we op de talenten van de toekomst”, zegt Johan Petit, People & Culture Director bij JTI Benelux. “Studenten kunnen deelnemen, maar ook young professionals die maximum twee jaar aan het werk zijn.”

Make it Bright is een uitdaging voor teams. “Het winnende team krijgt een betaalde internationale stage van zes maanden bij JTI. Daar zoeken de teamleden naar het antwoord op een strategische vraag, onder begeleiding van een coach. Met hun project wil JTI effectief iets doen, het helpt de organisatie echt vooruit.” De thema’s zijn de toekomst van talent, consumer experience en sociaal engagement. Maar een team kan ook een ander thema voorstellen.

“Met Make it Bright willen we ons tonen als een employer of choice voor aankomende talenten. En voor hen is het een uitgelezen kans om kennis te maken met een groot internationaal bedrijf. Het netwerk dat ze opbouwen, is mooi meegenomen voor hun verdere carrière.”

De Make It Bright campagne van JTI

Groeien

“JTI is een globaal en multicultureel bedrijf met heel wat ontwikkelingsmogelijkheden. In veel regio’s zijn we de snelst groeiende speler in onze sector. Het bedrijfsleven wordt steeds internationaler. Make it Bright kan het begin zijn van een internationale carrière.”

In België is JTI vanuit Strombeek-Bever voornamelijk actief op vlak van sales en marketing. “Ik ben heel fier dat we al voor de elfde keer op rij als Top Employer gecertificeerd werden”, besluit Johan Petit.

Kies jij voor de uitdaging? Verstuur jouw kandidatuur voor Make it Bright ten laatste op 30 april 2020 via www.makeitbright.com

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Ontvang de nieuwste tips over werk en carrière

Anderen bekeken ook

Stage brengt talent van jongeren aan het licht

Stage brengt talent van jongeren aan het licht

Dit jaar nemen 27 Limburgse studenten deel aan Q-Stage, een begeleidingstraject waarin laatstejaars een stage volgen. De kinderen van De Toverfluit gingen dan weer op snuffelstage bij Albert Heijn.