Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Brabant flamand :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Logistics Support Desk Office

  • Carrefour Belgium NV
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Travail à domicile
L’équipe « Logistic Support Desk » est responsable de toutes les informations, questions et réclamations des points de vente concernant le service...

2 Customer Care Medewerkers

  • Q-Park Belgium
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Je behandelt vragen van particulieren en bedrijven voor én na hun parkeerbezoek aan een parking van...
  • Je staat dus in voor het behandelen van inkomende mails en telefoons met informatieaanvragen,...

Customer Support Coordinator

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
In this role, you will be responsible for providing high-quality support to our valued customers while coordinating and overseeing support...

Verantwoordelijke studentenhuisvesting Leuven

  • Profile Group
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Job d'étudiant
  • In februari ben je bezig met verlenging van de contracten;
  • In maart en april start het verhuurseizoen, zorg je voor publiciteit en organiseer je opendeurdagen;

Customer Operations Specialist - Logistics

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Brussels

Customer Operations Specialist - Logistics

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 1 jour pour postuler
Our partner is a Leading Multinational in the Chemical Industry

Customer Operations Specialist - Logistics

Description de la fonction

Join our dynamic team as a Customer Operations Specialist at a leading multinational in the chemical industry. This pivotal role combines logistics coordination and inventory management, ensuring seamless operations from purchase order to storage and beyond.

Key Responsibilities:

Logistics:


  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.

  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels, isotanks, FCLs, bulk, and packed products.

  • Request transport offers from logistical partners, update the offer database, and ensure optimum solutions and cost-saving opportunities.

  • Handle logistical claims and issues, collaborating closely with different stakeholders.

  • Participate and assist in supply chain projects involving logistical aspects.



Inventory Management:


  • Conduct inventory forecasts in cooperation with the Commercial and Product Marketing departments.

  • Coordinate demand and stock replenishment planning (demand, inventory, days on hand, target stock levels, product disposals, and write-offs).

  • Monitor and manage stock levels, including analyzing slow-moving stock and taking actions to reduce it.

  • Implement and execute order purchasing policies to control and ensure optimum levels of inventory.

  • Participate and assist in monthly Inventory Performance reporting and alignment on forecast and order planning with the team manager.

Profil


  • Fluency in English; additional languages are an asset.

  • At least 2 years of experience in logistics.

  • Knowledge of SAP

  • Analytical mindset and problem-solving attitude.

  • Strong sense of ownership and responsibility for tasks.

  • Structured way of working, capable of tracking multiple orders at different stages, keeping all stakeholders informed, and anticipating potential issues.

  • Enthusiastic about learning the specificities of transporting chemical goods.

  • Meticulous in maintaining records to comply with internal and external procedures and policies.

  • Can-do attitude, eager to take on additional responsibilities and develop new skills. No day in the office is the same.

  • Reports to the Logistic Operations Coordinator.

Offre

  • De € 3.000 à € 4.000 par mois

  • Competitive tailored compensation (between €3000-€4000).

  • Additional benefits: meal vouchers, reimbursement of transportation costs.

  • Permanent contract after a successful interim period.

  • Work from our offices in Zaventem in an international and pleasant working environment.



Join Us:

If you are looking for a challenging and rewarding role in a multinational company with ample opportunities for growth and development, we invite you to apply for this exciting position.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Au moins 2 ans d'expérience Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Service clients".