Offres d'emploi Vente »  Vente »  Service clients - Brabant flamand :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

2 Customer Care Medewerkers

  • Q-Park Belgium
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Je behandelt vragen van particulieren en bedrijven voor én na hun parkeerbezoek aan een parking van...
  • Je staat dus in voor het behandelen van inkomende mails en telefoons met informatieaanvragen,...

Logistics Support Desk Office

  • Carrefour Belgium NV
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Travail à domicile
L’équipe « Logistic Support Desk » est responsable de toutes les informations, questions et réclamations des points de vente concernant le service...

Customer Support Coordinator

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
In this role, you will be responsible for providing high-quality support to our valued customers while coordinating and overseeing support...

Verantwoordelijke studentenhuisvesting Leuven

  • Profile Group
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Job d'étudiant
  • In februari ben je bezig met verlenging van de contracten;
  • In maart en april start het verhuurseizoen, zorg je voor publiciteit en organiseer je opendeurdagen;

Customer Operations Specialist - Logistics

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Q-Park Belgium

2 Customer Care Medewerkers

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be

Ben jij een tweetalige (NL/FR) Customer Care Medewerker op zoek naar een werkgever die je veel vrijheid en autonomie biedt én inzet op een toffe werksfeer? Look no further!
Als Customer Care Medewerker ben je een échte Q-Park ambassadeur. Je zal instaan voor de opvolging van alle vragen van B2B- en B2C-klanten, voor en na hun parkeerbezoek. Met of zonder ervaring, Q-Park investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers en biedt een uitzonderlijke werkomgeving in haar kantoren in Zaventem.
Q-Park als werkgever
Q-Park zorgt al 25 jaar voor Quality in parking. Inmiddels kunnen hun klanten comfortabel en vlot parkeren in 7 verschillende landen. En daarbij zijn hun medewerkers onmisbaar!

In België werken de 40 collega's nauw samen vanuit het hoofdkantoor in Zaventem. Zij zijn een kleinschalig team en hechten veel belang aan samenwerken. Met een bereikbaar management en continue opleidingsmogelijkheden kan ook jij je steentje bijdragen aan het succes van Q-Park.

Focus op duurzame mobiliteit

Als duurzame mobiliteitspartner ondersteunen ze steden met emissieluwe of emissievrije milieuzones bij de transitie van on-street naar off-street parkeren; omzetten van zoekverkeer in bestemmingsverkeer; opladen van EV's en gedeeld vervoer faciliteren; logistieke diensten op de grens van emissieluwe en emissievrije zones.



2 Customer Care Medewerkers

Description de la fonction


Zowel een ervaren Customer Care Specialist als een minder-ervaren kandidaat met relevante werkervaring zijn welkom in dit nieuwe team!
Wat zal je doen?

  • Je behandelt vragen van particulieren en bedrijven voor én na hun parkeerbezoek aan een parking van Q-Park.

  • Je staat dus in voor het behandelen van inkomende mails en telefoons met informatieaanvragen, abonnementsaanvragen, aanpassingen in hun dossier, etc. Dit vooral in het Nederlands en Frans. Veel van dit mailverkeer bestaat uit standaard mails.

  • Je volgt dit verder administratief op.

  • Wanneer je als senior Customer Care Medewerker aan boord komt, wordt je geacht het voortouw te nemen ten opzichte van je minder ervaren collega.



Profil



  • Zowel ervaren als minder ervaren Customer Care Medewerkers zijn hier welkom! We zijn namelijk op zoek naar twee nieuwe medewerkers.
    Wel is het belangrijk dat je in het bezit bent van minstens een ASO diploma.

  • Je hebt minstens een eerste stabiele ervaring op een klantendienst.


Herken je jezelf ook in deze kwaliteiten?

  • Als Customer Care Medewerker ben je klantgericht en behulpzaam.

  • Je bent in staat autonoom te werken en kan goed omgaan met vertrouwen.

  • Belangrijk is dat je vloeiend kan communiceren in het Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven. Je hebt basiskennis van het Engels.

  • Je bent administratief sterk en kan vlot met nieuwe computerprogramma's werken. Heb je ervaring met Topdesk? Dan is dat een pluspunt.

  • Men kan rekenen op jou, je zegt wat je doet en doet wat je zegt!




Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 1 jours
  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • Congés rémunérés supplémentaires

Er wordt bij hen geïnvesteerd in een leuke werksfeer op de werkvloer én tussen collega’s. Dit mag jij dan ook verwachten:

  • Toffe collega's, dagelijks warme koffie en vers fruit.

  • Regelmatige team lunches om die collega's nóg beter te leren kennen

  • Af en toe een uitstap om de reserves aan te vullen. Denk barbecues aan een wijndomein of een druivenserre…

  • Lekkere chocolade van de Paashaas en van Sinterklaas

  • Uitgebreide onboarding met interne en externe opleidingen

  • Je hebt de mogelijkheid om Cevora-opleidingen naar keuze te volgen



Oh ja, en uiteraard word je voor al je inspanningen ook financieel beloond.

  • Voltijds contract van onbepaalde duur

  • Een salaris volgens kennis en ervaring. (Junior +- €2800 / Senior: +- €3600)

  • Groeps- en hospitalisatieverzekering én verzekering voor ambulante kosten

  • Maaltijdcheques, ecocheques en cadeaucheques

  • Sociaal abonnement

  • CAO 90 bonus

  • Laptop

  • 40-urenweek met 12 ADV-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen

  • Je mag 1 dag per week van thuis uit werken



De selectieprocedure
Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste gesprek via Teams.
Zijn we beiden enthousiast, dan maken we een afspraak voor een gesprek met Anneleen, de HR Manager. Aansluitend ontmoet je Laurence, de Sales Manager.
Hebben we een match? Dan ontvang je zo snel mogelijk een aanbod!


Information pratique

Lana Walleghem
Afficher le numéro
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service clients à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Service clients".