Uitgebreid zoeken
Zoeken op combinatie van trefwoorden?
Toon zoeken

AB InBev rekruteert 40 nieuwe trainees in de BeNeLux

AB InBev Trainee

Het is de droom van AB InBev om "het Beste Bierbedrijf te zijn dat mensen samenbrengt voor een betere wereld". Om deze droom te realiseren, bieden zij opportuniteiten aan voor gedreven, ambitieuze en getalenteerde afgestudeerden die klaar zijn om een snelgroeiende, internationale carrière uit te bouwen.

In september 2015 mocht AB InBev niet minder dan 40 uitzonderlijke trainees verwelkomen in de BeNeLux zone. Deze groep van jong talent bestaat uit 12 Global Management Trainees afkomstig uit België, 6 Supply Management Trainees (waarvan 5 uit België) en 22 Market Visionaries (waarvan 14 Belgen) die klaar zijn om AB InBev’s werking te ervaren en aan een veelbelovende carrière te bouwen.

Global Management Traineeship

Jonge afgestudeerden kunnen hun kans wagen om deel te nemen aan één van AB InBev’s graduate programma’s. Hiervoor tracht de brouwer geregeld jonge mensen aan te werven die op erkende scholen en universiteiten een opleiding hebben genoten. Getalenteerde mensen met potentieel om door te groeien in de organisatie zullen naar eigen zeggen zeker hun gading vinden in één van de drie programma’s.

“Voor de Global Management Traineeship gaan we continu op zoek naar getalenteerde medewerkers die de toekomstige leiders van het bedrijf zullen worden”, zegt Aurélie Piette, People Director BeNeLux bij AB InBev. “Na de start van het programma in St.-Louis, Verenigde Staten, zullen zij een intensieve training van tien maanden ondergaan die zowel theorie als praktijk combineert in de verschillende departementen van het bedrijf”.

Supply Management Traineeship

Aangezien AB InBev bier brouwt binnen Europa is de Supply Management Traineeship de ultieme kans voor afgestudeerden om te leren over alle aspecten van het supply proces zoals logistiek, brouwoperaties en dergelijke meer.

“Het programma van zeven maanden biedt afgestudeerden de kans om inzicht in groei, service en kosten in de praktijk te leren combineren om zo AB InBev een competitief voordeel te garanderen”, aldus Aurélie Piette.

Market Visionaries Program

Met het Market Visionaries Program is AB InBev op zoek naar jong talent geïnteresseerd in sales en marketing om hun merken te boosten. Tijdens het twee jaar durende programma doen afgestudeerden saleservaring op in zowel On Trade (Horeca) als Off Trade (Retail) en werken ze daarenboven aan een aantal marketing projecten.

Het programma geeft afgestudeerden de kans om zich te ontwikkelen in zowel marketing als sales, om de commerciële organisatie grondig te leren kennen, om leiderschap aan te leren en resultaten af te leveren.

Online solliciteren

“Het selectieproces voor deze drie uitdagende programma’s is nu al aan de gang voor zowel de Februari 2016 instroom (enkel Market Visionaries Program) als voor de September 2016 instroom (Global Management Traineeship, Supply Management Traineeship & Market Visionaries Program)”, duidt Aurélie Piette.

Kandidaten kunnen online solliciteren voor één specifiek programma via AB InBev’s website voor afgestudeerden. Geïnteresseerde kandidaten kunnen zich nog aanmelden tot 30 november 2015.

Bijkomend is AB InBev continu op zoek naar goede studenten die een stage willen volgen in één van haar departementen. Voorbije zomer hebben zij maar liefst 60 stagiairs verwelkomd doorheen Europa, waarvan 24 in België.

Verdere informatie over de graduate programma’s en stages bij AB InBev is te vinden op www.bestbeerjob.com en www.facebook.com/ABInBevGraduates.

(kw) 

Meer info over Welke job past bij mij? , Waar vind ik jobs? , Selectietesten , Jobs met toekomst

02/11/2015

Ontvang als eerste onze tips en wedstrijden: