Ventilatieverslaggever
- opleiding door Syntra Antwerpen & Vlaams-Brabant
- Mechelen
Service was ooit een noodzakelijk kwaad om na een verkoop klanten met vragen en problemen te helpen. Veelal werd service als een kostenpost gezien. Maar klanten zijn veeleisender geworden. En terecht. Inmiddels benoemen veel succesvolle firma's service als een strategische waarde. Door de digitalisering en de opkomst van social media is service een pure noodzaak geworden. Reviews en recommandaties bepalen uw toekomstige omzet. Service is het nieuwe verkopen. De juiste inzet van service in de praktijk betekent het grote verschil tussen winst en verlies. Als leidinggevende is het belangrijk om het strategische belang in te zien van service en diet u in staat te zijn om uw medewerkers de juiste service ingesteldheid bij te brengen. Maar hoe doet u dat?
De klant centraal zetten in de serviceverlening, dat betekent service excellence in de praktijk. Maar wel op een passende wijze die rekening houdt met zowel kosten als en opbrengsten. Hoe doet u dat echter concreet? Dat leert u in de training 'Service excellence in de praktijk – voor leidinggevenden'.
Topics in deze opleiding/training:
Na de training 'Service excellence in de praktijk – voor leidinggevenden' bent u weer helemaal up-to-date met de nieuwste ontwikkelingen en inzichten in het kwalitatief plannen en managen van de serviceaanpak van uw bedrijf. U bent in staat om de gewenste aanpak voor service excellence praktisch en succesvol te realiseren. Op basis van een beproefde en praktische methodiek leert u hoe uzelf service excellence binnen uw bedrijf vorm kunt geven – en vooral hoe u klanten blij, tevreden en loyaler maakt.
De training &, 39;Service Excellence in de praktijk – voor leidinggevenden&, 39; is bestemd voor eenieder die in zijn of haar bedrijf verantwoordelijk is voor het fundamenteel vergroten van de klantgerichtheid en het verbeteren van de service als leidinggevende. Deelnemers aan deze training zijn bijvoorbeeld:
Op zoek naar deze opleiding voor uw medewerkers? Check Service Excellence in de praktijk - voor servicemedewerkers.
Joost Cottyn