241 opleidingen: Verkoop

Mode Adviseur

  • opleiding door NHA Afstandsonderwijs
  • Online

Bedrijfsbeheer

  • opleiding door NHA Afstandsonderwijs
  • Online
SBM

Customer Experience Management

  • door SBM

Leer in 4 dagen alle tools & technieken om Customer Experience Design te begrijpen en toe te passen!

U leert in deze opleiding de basis van Customer Experience Design. Aan de hand van een handson 10 stappenplan veranderen we uw organisatie naar een klantgerichte organisartie.


Hierbij het 10-stappenplan:

  1. Business of diensten opstarten: waar hou je best rekening mee?
  2. Missie & visie bepalen die echt bij uw organisatie passen
  3. Vastleggen van uw service concept
  4. Doelgroepen bepalen voor uw totale organisatie
  5. De klantenreis uittekenen voor de meest relevante diensten
  6. Processen aligneren voor de belangrijkste oplossingen
  7. Klantbevragingen uitvoeren om met meer kennis van zaken uw organisatie vooruit te helpen
  8. Hoe kan u constant bijsturen?
  9. Medewerkers betrekken doorheen het ganse proces
  10. Performance management indicatoren bedenken en aansturen via growth management

Op het einde van de masterclass nemen we de tijd om een echte case uit te werken. Zo krijgt de inhoud ook handen en voeten en is alles praktisch & direct toepasbaar.




Op aanvraag Meer info

Deze opleiding is geschikt voor professionals die betrokken zijn bij customer experience, klantgerichtheid, marketing, sales, of operationele processen. Of u nu werkzaam bent in een grote onderneming, een KMO, een publieke of een non-profit organisatie, deze opleiding biedt waardevolle inzichten en praktische handvatten die direct toepasbaar zijn in uw organisatie.