Het loon van een IKEA-medewerker: 1.295 euro netto
We vroegen Joris Peeters (24) uit Borgerhout hoeveel hij verdient …
Met de Global Brand Simplicity Index evalueert Siegel+Gale op basis van een wereldwijde survey bij 10.000 consumenten het belang en de impact van eenvoud op merken.
Een aantal sleutelbevindingen uit het onderzoek tonen aan dat merken er goed aan doen om zo simpel mogelijk over te komen:
"Uit onze vierde jaarlijkse enquête blijkt dat wereldwijd consumenten meer zouden betalen voor eenvoud", zegt Howard Belk, CEO en Chief Creative Officer bij Siegel+Gale. "Wanneer consumenten bij elk contact met het merk simpelheid ervaren, dan leidt dit tot een dieper vertrouwen en grotere loyaliteit. De Simplicity Index van dit jaar bevestigt dat merken die bereid zijn om hun klantervaringen te vereenvoudigen, meer inkomsten krijgen. Merken die eerder complex zijn, laten daarentegen heel wat geld op de tafel liggen."
De studie van Siegel+Gale leverde onder meer een top 10 op van merken die eenvoud uitstralen en hierdoor erg succesvol zijn. Merken zoals Aldi, Amazon en Google scoren zeer goed en vormen samen de top drie.
In een complexe wereld valt eenvoud op. Het brengt helderheid in plaats van verwarring, en het doet twijfels veranderen in duidelijke beslissingen. En merken kunnen de voordelen moeilijk negeren: eenvoud zorgt voor een grotere klantloyaliteit en doet de inkomsten van eenvoudige merken stijgen.
(nm) – Bron: Siegelgale.com
Meer dan 440.000 Jobat gebruikers zijn wekelijks op de hoogte
We vroegen Joris Peeters (24) uit Borgerhout hoeveel hij verdient …
Wie op korte tijd veel geld wil verdienen zonder al te hard te moeten werken, kan best eens overwegen om dagelijks een T-shirt te dragen met reclame op ...
Altijd al afgevraagd hoe er in de keuken van een doorsnee McDonald’s te werk wordt gegaan? Deze 2 filmpjes tonen alvast een leuke blik achter de schermen.
De 'Twee Pizza's'-regel van Jeff Bezos, oprichter en CEO van webwinkel Amazon.com, is volgens hem dé manier om efficiënt te vergaderen ...
Welke internationale websites brengen jaarlijks de meeste euro's in het laatje en hoeveel verdienen zij gemiddeld per seconde?
Jobat nam een kijkje in het impressionante kantoor van het bekende internetbedrijf Google in Londen.
Uit interviews van vicepresident Cody Teets bij 43 ex-werknemers blijkt dat ex-werknemers na hun tijd bij McDonald's met vijf levenslessen naar huis gingen.
Het toonaangevende Britse interieurarchitectenbureau Penson nam het YouTube-kantoor in London onder handen. Dat leverde het volgende bijzondere resultaat op
Dat Google z’n werknemers in de watten legt, is algemeen geweten. Bij Google Zurich spannen ze wat ons betreft de kroon. Kijk zelf maar …