Offres d'emploi supplier - Bruxelles :   8 jobs

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Finance & Accounting Manager Brussels

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Bonus de performance
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Responsible for managing the day-to-day finances of the company in accordance with Belgian law....
  • Organise the accountancy in collaboration with an administrative colleague (including reporting,...

Facility Coordinator Brussels-duplicaat

The tasks and responsibilities of a Facility Coordinator are diverse and challenging. In your role as Facility Coordinator, you are responsible for...

HR Officer

  • Payroll Processing: Efficiently manage monthly payroll processing, including exceptional payroll...
  • Employee Life Cycle: Coordinate the entire employee life cycle (including long-term absences like...

HR Administration and Payroll Specialist

De € 2.000 à € 3.500 par mois
  • Managing the monthly payroll process for all employees and ensure the highest standards of payroll...
  • Organizing monthly payroll process in coordination with social secretariat
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Communication, Event and Administration Officer

À partir de € 2.850 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  •  Participer à l’élaboration et la mise en œuvre d’un plan de communication annuel (définir les...
  • Proposer des idées de marketing digital et les concrétiser en publications ou annonces concrètes,...

Administrative Assistant EN/FR/NL

De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Office Manager

  • Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes 
  • Answer main phone line for the four brands and dispatch calls

Administrative Assistant

De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Formatting of documents, timesheets, editing the floorplan, ….
  • Maintaining the contact database
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