Offres d'emploi :   60 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Gestion de l'agenda et des appels téléphoniques
  • Tri et suivi de la correspondance Organisation de réunions, dîners, ... et envoi d'invitations

Facility Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
  • Efficient follow up of HSE and Facilities budget and invoices 
  • Intervene if any meeting rooms system issues arise in collaboration with Service Desk team

Summit & Speakers' Management Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
  • Manages the speakers’ management module in the event management tool: creating calls for abstracts,...
  • Prepares and collects material, manages Call for Abstracts process: drafts and launches call,...

Receptionist (EN/FR)

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Greet visitors with professionalism and courtesy
  • Answer phone calls and emails, and redirect them as necessary

Operations Administrator

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Qualitatively process securities transactions (sales/purchase, subscriptions/redemptions,...
  • execute support and control tasks based on ad-hoc or scheduled queries (reconcilliations,...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Work closely with the other members of the Admin Team to ensure the smooth operation of the office
  • Set up meetings to ensure an efficient and professional environment for all clients

Financial Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Soutenir les contracts manager dans la préparation des revues de projets mensuelles.
  • Soutenir le directeur de l'unité opérationnelle dans la préparation des examens mensuels de...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par an
  • Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
  • Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...

Office and Association Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Perform administrative tasks for the office, e.g. relations with suppliers, organisation of office...
  • Assist with onboarding of new staff;

Accounting Analyst

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
  • Managing day-to-day financial transactions like accounts payable, expense reports, and payments.
  • Processing general ledger entries covering various accounting aspects.

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Provide support for the organisation of international meetings (currently virtual meetings, but in...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and send out their final version together with any...

Customer Support Medewerker (m/v)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Administratief beheer: dit omvat registratie van alle binnenkomende klantenvragen in een ticketing...
  • het abonnementenbeheer. Concreet betekent dit dat u de abonnementen configureert in diverse...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Estate Operator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Ouverture des dossiers de succession, blocage de compte, recensement des avoirs pour envoi aux...
  • Examiner attentivement les documents légaux pour Identifier les bénéficiaires légaux et/ou désignés.

Business Development & Special Projects Administrator

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée déterminée
  • Collaborating with Senior Managers to create and update metrics reports, including quarterly...
  • Arranging calls across time zones.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Désactivé
Activé

Legal Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Supporting experts in preparing and handling committees, seminars, or presentations and drafting...
  • Managing the team's schedule and handling logistical aspects. Monitoring parliamentary activities...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par an
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

HR Recruiter

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
Are you passionate about human resources and recruitment? Are you looking for a professional challenge that combines commercial flair and human...

Campaign and Projects Officer

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée indéterminée
  • Lead the management and enhancement of WKD's social media presence across platforms including...
  • Contribute to the development and implementation of the WKD campaign communication strategy,...

Gestionnaire de Sinistres

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Gérer un portefeuille de dossiers clients de A à Z.
  • Communication avec les clients.

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
  • Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
  • Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...

Customer Operations Specialist - Logistics

  • Unique Brussels
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Organize and monitor all inbound operations for the assigned product line.
  • Manage and oversee all logistical operations from purchase order to storage, including vessels,...

Comptable

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
  • Comptabilité fournisseurs, gestion de la TVA, échéancier, paiements ;
  • Comptabilité clients, gestion de la TVA, échéancier, suivi des encaissements ;

Management assistent

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par an
You are the manager's right hand in the daily execution of his or her tasks. You manage ongoing tasks such as mail and e-mail correspondence – but...

Administration, Events and Communications assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
  • Support the team to organise workshops and events,
  • Prepare meetings and events material,

PROJECT MANAGER: MARKETING & COMMUNICATIONS (ENGLISH)

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Durée déterminée
  • Via a virtual project management platform, manage the scheduling/flow of external and internal...
  • Develop marketing campaigns for the different projects and events happening along the year.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Suivi du téléphone et de la correspondance
  • Préparation de présentations PowerPoint

KI Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Provide organisational support to colleagues from the unit
  • Plan and organise logistics for all unit activities (internal and external meetings, conference...

Secrétaire

  • Unique Brussels
  • Saint-Josse-ten-Noode
  • Intérim option contrat fixe
  • Gérer les communications entrantes et sortantes, y compris les appels téléphoniques, les courriels...
  • Tenir à jour les dossiers, les bases de données et les systèmes de classement électroniques et...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
  • Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes 
  • Answer main phone line for the four brands and dispatch calls
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser