Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - Bruxelles :   25 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire (h/f/x)

Management Assistant

Management Assistant

Office Manager (M/F/X)

Office Manager (M/F/X)

Executive Assistant - Secteur Technologique - Bruxelles

Management Assistant - Secteur Juridique - Bruxelles

Management Assistant

Management assistant

Management Assistant - Brussel

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Envoyez-moi des emplois de'Assistant de gestion / secrétariat' - Bruxelles

Management Assistant - Brussel

Assistant de Direction

Management Assistant - Temporary assignment

Management Assistant - Mission temporaire

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.500 par mois

Employé administratif

€ 1.344 par heure

Office Manager - NGO (H/F/X)

Management Assistant - Secteur Immobilier - Bruxelles

Administrateur Fonctionnel SAP

Program Executive Assistant & Admin Business Support

Management Assistant

Management Assistant

Personal Assistant

Personal Assistant (M/F/X)

Management Assistant

De € 2.800 à € 3.500 par mois

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Management Assistant

Robert Half is momenteel op zoek naar een gedreven Management Assistant (m/v/x) voor een 37.5-uren positie bij een internationaal vermaard advocatenkantoor in het hart van Brussel.
Intérim Temps plein

Bent u een geboren organisator met een passie voor ondersteuning op hoog niveau? Dan is deze kans wellicht iets voor u!

Management Assistant

Description de la fonction

In deze afwisselende en uitdagende functie bent u een essentiële schakel binnen het team.

U bent verantwoordelijk voor:

  • Beheer van de dagelijkse operatie: U zorgt voor een vlekkeloze organisatie en administratie, en biedt persoonlijke ondersteuning aan het team bij alle secretariële en administratieve werkzaamheden.
  • Agendabeheer: U coördineert agenda's van advocaten, plant interne en externe vergaderingen, en ondersteunt bij deelname aan conferenties en trainingen.
  • Dossierbeheer: U opent nieuwe dossiers in lijn met compliance-richtlijnen en werkt samen met het Compliance-team.
  • Facturatie: In nauwe samenwerking met de afdeling Boekhouding zorgt u voor een soepel verloop van het facturatieproces.
  • Reisorganisatie: U plant de zakelijke reizen van advocaten, inclusief vervoer en accommodatie.
  • Administratieve ondersteuning: U beheert professioneel alle administratieve taken, zoals het opstellen en opmaken van correspondentie, rapporten, juridische documenten, PowerPoint-presentaties, en meer.
  • Mailboxbeheer: De mailboxen van de partners vallen onder uw verantwoordelijkheid.
  • Klantendatabase: U zorgt voor een efficiënte update en een foutloze administratie van de gegevens van cliënten.

Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at Afficher le site web.

Profil

U bent een gedreven professional met een scherp oog voor detail en perfecte organisatorische vaardigheden. Daarnaast beschikt u over:

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol.
  • Uitstekende beheersing van MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel).
  • Drie talen in de vingers: U beheerst vloeiend Frans, Nederlands en Engels (mondeling én schriftelijk).
  • Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en de capaciteit om zelfstandig te werken.
  • Flexibiliteit en het vermogen om zich aan te passen aan constante veranderingen.
  • Sterk ontwikkelde sociaal- en communicatieve vaardigheden.
  • Een klantgerichte mindset en diplomatieke aanpak.

Offre

Onze klant biedt een interimcontract met een optie op een vaste aanstelling. U krijgt de kans om te werken binnen een inspirerende en dynamische internationale omgeving gevestigd in Brussel. Dit betreft een voltijdse functie van 37.5 uur per week met een flexibel werkrooster.

Daarnaast mag u rekenen op:

  • Aantrekkelijke extra voordelen, zoals maaltijdcheques, een uitstekende groeps-en hospitalisatieverzekering, een volledig terugbetaalde reiskosten, enz.
  • Glijdende uren binnen kantooruren.
  • Thuiswerken, tot twee dagen per week.

De zakelijke wereld wacht op u!

Bent u klaar om het verschil te maken in een internationale advocatenkantooromgeving en uw organisatorische talenten volledig te benutten?

Solliciteer nu via Robert Half en ontdek wat wij voor uw carrière kunnen betekenen. Wij zien uw sollicitatie graag tegemoet!

Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Avenue Arnaud Fraiteur 15-23, 2nd floor block B,1050 Brussels
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 25 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4710 Lontzen" et "1150 Woluwe-Saint-Pierre".