Offres d'emploi Ressources humaines »  Assistant / administrateur RH - Brabant wallon :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

HR Payroll

  • Vous êtes en charge de la gestion du payroll ;
  • Vous effectuez la vérification des timesheets ;

HR Officer

  • Soutenir l'on-boarding des nouveaux employés en partenariat avec la direction, ainsi que les...
  • Soutenir les responsables des unités opérationnelles pour tous les aspects liés aux ressources...

HR Assistant

  • Management of the central mailbox of the HR department (central communication point for all teams)
  • Provide information to employees regarding HR-related matters in a broad sense (internal...

ment d’un.e assistant.e juridique

  • FILE asbl - Fédération des Initiatives Locales pour l'Enfance asbl
  • Wavre
Suivi de la réglementation en vigueur en lien avec l'accueil de l'enfance et la législation sociale Rédaction d'articles de vulgarisation relatifs à...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Jobs pour vous vous proposera de meilleurs emplois en fonction de votre éducation, de vos compétences et de votre expérience professionnelle.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Mt Saint Guibert

HR Assistant

Durée indéterminée, Temps plein
Encore 6 jours pour postuler
Our client is located in Wavre and is active in the Netherlands, Belgium, Germany and the United Kingdom.

 

 

HR Assistant

Description de la fonction

Job description

The following tasks will be yours:


  • Management of the central mailbox of the HR department (central communication point for all teams)

  • Provide information to employees regarding HR-related matters in a broad sense (internal arrangements, insurances, company cars, etc.)

  • Perform all kinds of HR administrative tasks related to the monthly payroll processing (e.g. registrations in the payroll system, keep the plannings up-to-date)

  • Prepare and process employment contracts or amendments

  • Provide support for trainings (look for appropriate courses, monitoring budgets, registrations & accommodations)

  • Provide support in the fleet management (contacts with lease company, follow-up of contracts & offers)

  • Provide operational support in the onboarding processes of new colleagues or in the departure processes of outgoing colleagues

  • Provide administrative support in the implementation of various projects (car policy, job descriptions, training policy, evaluation template, …)

  • Issue purchase requests and purchase orders for overhead departments in SAP

  • Operate as one-off back-up of the office assistant

Profil

What we expect from you


  • You have a relevant experience in a similar function (2-5 years)

  • You have affinities with jobs impacting the environment & you are interested in durability

  • You have strong written and oral communication skills

  • You treat confidential information with the utmost discretion

  • You are hands-on and responsible

  • You are organised, pragmatic and solutions minded

  • You are bilingual in Dutch and French

  • You like varied job

  • You are IT minded

  • You have good command of MS-office

Offre


What we offer


  • A position in a developing sector with an appetite for innovation

  • A professional, motivating & flexible work environment

  • A fixed term contract

  • A small business spirit, in a structured group. Best of both worlds


Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant / administrateur RH à Brabant wallon?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Brabant wallon dans la catégorie "Assistant / administrateur RH".