-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par an
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.400 par an
The Travel Assistant works closely with the EU Project Director as well as with the Travel Coordinator and other talents of the PCO team. The Travel...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
- Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.700 par mois
- Accueil des visiteurs
- Gestion administrative des dossiers de biens en location
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.500 par mois
- Gérer les dossiers
- Passer des appels téléphoniques
-
Unique Brussels
-
Watermael-Boitsfort
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Formatting of documents, timesheets, editing the floorplan, ….
- Maintaining the contact database
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Durée déterminée
De € 2.000 à € 2.400 par mois
- Support executive leadership of the organisation and coordination of virtual and in person...
- Organisation of the client’s annual meeting and other smaller events
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Approvisionnement
- Révision / Préparation commande.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.200 par an
- Efficient follow up of HSE and Facilities budget and invoices
- Intervene if any meeting rooms system issues arise in collaboration with Service Desk team
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.600 par an
- Acting as the first point of contact for the internal and external stakeholders, answering or...
- Performing general reception tasks, such as answering the telephone, taking and relaying messages,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
- Soutenir les contracts manager dans la préparation des revues de projets mensuelles.
- Soutenir le directeur de l'unité opérationnelle dans la préparation des examens mensuels de...
-
Unique Brussels
-
Saint-Josse-ten-Noode
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
Are you passionate about human resources and recruitment? Are you looking for a professional challenge that combines commercial flair and human...
-
Unique Brussels
-
Auderghem
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
- Keep agendas up-to-date and ensure consistency amongst Executives’ activities
- Follow-up meetings/conferences/registrations and invitation to meetings/conferences etc.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par an
- Keep calendars up to date
- Coordinate and support members through email or on the telephone
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par an
The successful candidate will: • Support the Managing Director (daily schedule, meetings, travel)• Manage the office and provide administrative and...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Durée déterminée
De € 2.300 à € 2.500 par mois
- Administrative support for the accounting and financial management of operational expenditure...
- Support for the operational management (control, monitoring and signature circuit) of commitments...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.500 par an
- Manage reception: welcoming guests, daily deliveries, phone and general inboxes
- Answer main phone line for the four brands and dispatch calls