Zakelijke Correspondentie Engels
- course by NHA Afstandsonderwijs
- Online
De meest voorkomende manier waarop klanten met je dienst in contact komen, is ongetwijfeld via de telefoon. Klantgericht telefoneren is dan ook belangrijk voor het imago van het bedrijf. Slaag je er in de klant een tevreden gevoel te geven, ook als je hem niet hebt kunnen helpen? En hoe reageer je op klanten die een klacht hebben of agressief worden?
Hoe klanten je kwaliteit ervaren, is sterk afhankelijk van het eerste telefonisch contact met je organisatie. De eerste indruk die je maakt is daarbij erg belangrijk. Relaties worden verstoord of juist versterkt via een professionele communicatie aan de telefoon. Door een actieve houding aan te nemen tijdens het telefoneren, ontstaat er een nog betere relatie met klanten en wordt de kans op commercieel succes aanzienlijk vergroot.
De training Professioneel en Klantvriendelijk Telefoneren zet je op weg naar omzetverhogende en klantenbindende gesprekken.
De gesprekken worden zowel twee aan twee als in groep ingeoefend. De simulaties worden op band opgenomen om achteraf maximale feedback te kunnen geven.
Volgende vaardigheden worden getraind:
Dankzij deze opleiding zal je in staat zijn om
De training Professioneel en Klantvriendelijk Telefoneren is bestemd voor iedereen die frequent telefonisch contact heeft met interne en externe klanten, zoals commerciële binnendienstmedewerkers, sales support, werknemers van de afdeling klantendienst, baliemedewerkers, telefonistes, secretaresses, medewerkers klantenservice en iedereen die op regelmatige basis klantgerichte gesprekken voert via de telefoon.
Lieven Buyse
Deelnamecertificaat.