Offres d'emploi secretary :   49 jobs

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Secrétaire Général.e Adjoint.e

  • Union Nationale des Mutualités Neutres (UNMN)
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée
  • Vous assistez la secrétaire générale et apportez les informations nécessaires à la prise de...
  • Vous contribuez à l’élaboration et la mise en œuvre des plans stratégiques et vous les implémentez.

Management Assistant

  • FSMA
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Relecture et finalisation de lettres, rapports et notes.
  • Gestion du courrier postal et électronique (enregistrement, dispatching, suivi et classement) et...

Secretary/Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
De € 3.500 à € 3.600 par mois
  • Act as back-up for the Executive Assistant to the Director of People (DP).
  • Provide secretarial and administrative support to DP staff including recording all...

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Intérim
  • Supporting the Team: You will directly support at least three professionals, managing their...
  • Meeting and Agenda Management: You will manage meeting calendars, anticipate potential conflicts,...

Management Assistant

  • Bright Plus Bruxelles
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous relisez et finalisez des lettres, des rapports et des notes.
  • Vous gérez la correspondance et le trafic e-mail (enregistrement, envoi, suivi et classement) et...

Personal Assistant

  • Bright Plus Liège
  • Liège
  • Intérim option contrat fixe
  • Vous secondez la responsable du service dans ses différentes tâches ;
  • Vous êtes la personne en charge des dossiers urgents, de la facturation et du reporting de la...

Secrétaires d'Accueil pour le Service de Radiologie

  • Clinique Saint-Pierre Ottignies
  • Ottignies
Gestion des rendez-vous et accueil des patients ; Gestion des plannings des salles d'examen ; Gestion des dossiers des patients ; Accueil...

Management Assistant - Service Financier - Bruxelles (H/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.600 à € 4.400 par mois
  • Provide comprehensive administrative support to top management
  • Coordinate complex calendars, schedule meetings and appointments

Assistant de direction

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • le traitement de l'encodage et la mise à jour des contacts dans la base de données ;
  • l'enregistrement des demandes de catering, des déplacements, des soucis informatiques, etc. dans le...

Assistant de direction

  • Bright Plus Liège
  • Liège
  • Durée déterminée
  • Vous gérez le courrier et les appels entrants pour l'entreprise ;
  • Vous préparez les agendas, les visites d’entreprise et réunions ;

Management Assistant | M, F, X | Bruxelles

  • TUC RAIL
  • En face de la gare de Bruxelles Midi
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  •  Tu apportes ton support au Chief Executive Officer (CEO)
  • Tu organises son agenda et définis les priorités avec bon sens

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Gestion de l'agenda du directeur 
  • Support administratif d'une équipe

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par mois
  • The Personal Assistant is supporting the Secretary General in administrative, organizational and...
  • Acting as the point of contact between the Secretary General and internal and external parties

Réceptionniste d'hôtel/ assistante de direction

  • Accent
  • Liège
  • Durée déterminée, Starter
De € 16 à € 19 par heure
Missions principales :Accueillir chaleureusement et assister la clientèleGérer efficacement les appels téléphoniques et les emailsS'occuper des...

Executive Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par an
In this position as an Executive Assistant, you will be responsible for the following tasks:Managing the calendar and organizing meetings (virtual...
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Assistant gestion des achats bilingue

  • Unique Charleroi Office
  • Charleroi
  • Intérim option contrat fixe
  • Suivi des dashboards dans XL
  • Suivi des facturations, litiges

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.600 par an
THE MISSIONProvide assistance to the Chief Legal, Ethics and Compliance Officer..Manage her agenda, support her in day-to day activities and travel...

Assistant Administratif en Gestion Réglementaire et Qualité - VANTIVE

  • Start People
  • Braine-l'Alleud
  • Durée déterminée
  • Vous apportez un soutien administratif pour les projets réglementaires
  • Vous gérez les fichiers réglementaires en conformité avec les exigences

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Woluwe-Saint-Pierre
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.600 par mois
  • Managing the lawyers' calendars, mailboxes and contacts in a proactive manner. This...
  • Managing incoming mail and telephone calls;

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Manage the Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)..
  • Organise meetings and ensure that the Director is well prepared for those meetings, preparing...

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.200 à € 3.500 par an
  • Managing and monitoring the agenda and scheduling appointments.
  • Ensuring that the schedule of Partner(s)/Principal(s) is followed and respected (acting as a...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
About the role You will provide administrative and logistical support to our association management teams  to deliver high-quality services and value...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Support the sector group manager in management and advocacy activities
  • Support to strategic engagement on key policy files and with policy makers

Executive assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
  • Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
  • Manage the organization of workshops, meetings and events 
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