Offres d'emploi TIC »  Gestion - Anvers :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Outbound Partner Development

  • ODOO
  • Berchem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance dentaire
    • Budget mobilité
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Abonnement fitness
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Travail à domicile

IT Coördinator

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 4.500 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile

Instore Application Owner (M/V/X)

  • Veritas
  • Kontich
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Technical Project manager

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 5.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile

Analist/Projectmanager

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 6.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile

PMO Officer

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.200 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Travail à domicile

Project Manager

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 4.000 à € 6.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Outbound Partner Development

  • ODOO
  • Berchem
  • En ligne depuis 37 jours sur Jobat.be
Durée indéterminée Temps plein
Are you ready to learn fast and have a real impact on the company?

Join our amazing team of Partner Development and rise to the challenge to evolve in the IT sector! Expand our partner's network to increase Odoo presence.

Odoo is an international IT-company that develops smart, user-friendly software to help businesses grow and work more efficiently. We believe that business software should meet complex needs without being complicated. That’s why we offer one flexible platform that brings everything together: from sales and accounting to marketing and HR. At Odoo, you’ll work in an innovative, fast-growing environment where you help build tools that make an impact worldwide.

Outbound Partner Development

Description de la fonction

As an Outbound Partnership Developer, you will represent the first point of contact with our partnership network. You ensure the development of our partnership network by hunting and recruiting new partners. You will be in touch with CIO's, CFO's and CEO's of small and large companies, and revolutionize the way their business works! 
The business scope of Odoo is so large that you'll never stop learning and, with a bit of creativity, you'll have a solution to most of your clients' pain points. With such a scope, you'll quickly master all aspects of entrepreneurship, to advise clients as an expert. It's not all about sales, it's also about providing value to your clients.

Join our new dynamic Outbound Partner Development team and make use of your hunting, analytical and negotiation skills to build positive relations and increase our partner network. Concretely, you’ll engage with resellers, system integrators, ERP integrators and digital consultancies from across the EMEA region that might be interested to adopt Odoo’s technology in their solutions portfolio. As a Partner Developer, your goal is to increase Odoo presence worldwide by finding and convincing the right IT providers to collaborate with us, sell and implement Odoo.

Responsibilities
  • Source on your own through different platforms, create your own potential partner network and develop your strategy to touch different companies.
  • Engage contact and qualify potential partners; understand their business, capabilities, values and processes to make sure it matches with our business model.
  • Analyze and understand the partner's profile, their challenges, pain points and business needs and determine how we can build a win-win relationship.
  • Show the product by providing personalized demonstration of Odoo.
  • Quote and negotiate conditions for collaboration.

What's great about the job
  • Extend your international network and get in contact with big contributors. Our network counts more than 3000 IT partners located worldwide. You can find HERE the list of our partners by country
  • Deal with interesting people: CTO, CFO and your colleagues
  • High commissions for best sellers
  • Growing possibilities as it's a new department
  • Opportunity to travel

Profil

At Odoo, we value your skills more than your resume.
Here's what we expect from you:

Must have
  • Business knowledge and curiosity
  • Ability to think out of the box
  • Resilience and perseverance
  • Fluent in English and Dutch OR any other Eastern European language
  • Interest and/or experience in Sales
  • Interest in IT and software
  • Analytical skills
  • Work permit for Belgium

Nice to have
  • Business Degree
  • 1 to 3 years experience in Sales
  • Previous experience in IT or solution-selling
  • Hunting spirit and pro activity
  • Convincing  communicator 

Offre

  • Possibilité de travailler à domicile : 2 jours
  • Voiture d'entreprise
  • Carte carburant / Carte de recharge électrique
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance hospitalisation pour la famille
  • Assurance dentaire
  • Budget mobilité
  • Eco Cheque
  • Formations
  • Abonnement fitness
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Travail à domicile
WHAT WE VALUE

  • Able to work in a fast-paced start-up environment with a hands-on attitude
  • Open-minded & able to change with agility
  • Autonomous learner
  • Entrepreneur mindset & not afraid to take appropriate initiatives
  • Willing to contribute to great company culture
  • Positive attitude & solution oriented
  • Resilience as a crucial character trait

WHAT WE OFFER
  • A great team of dynamic people
  • A friendly and open company's culture
  • A full-time position with attractive salary package (including company car)
  • The opportunity to evolve into a great and fast growing Belgian company
  • Exchange Program: apply to a similar position in another offices
  • Evolution: 12 days of pro training per year including 6 of your choice for personal development.
  • Healthy environment: We promote well-being with complimentary fruit and snacks, access to a fully equipped gym, and organized group sports such as padel, pilates, and biking. Healthy employees are happy employees :).

Information pratique

Ready to boost your career and join our team? Apply now and take the first step toward your next challenge!

Lieu de travail

Roderveldlaan 3, 2600 Berchem
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Anvers dans la catégorie "Gestion", Gestion de projets inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1070 Anderlecht" et "7522 Blandain".