Offres d'emploi Administration - Bruxelles :   162 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Administration and Events Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 4.000 par mois
  • Support in general administration and support tasks (organize meetings, manage calendars,...
  • Support in handling incoming invoices and payments to providers.

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Manage the Director’s travel arrangements (including visas/accommodation)..
  • Organise meetings and ensure that the Director is well prepared for those meetings, preparing...

Gestionnaire en assurances vie

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Gestion du téléphone et des mails 
  • Gestion des contrats d'assurances vie 

Employé Administratif

  • Start People
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Modifier et mettre à jour les bases de données fournisseurs dans Excel.
  • Utiliser les fonctions Excel, telles que les filtres, pour trier et analyser les données.

Personal Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 2.800 à € 3.700 par mois
  • Managing a complex schedule of business meetings, conferences, personal appointments and travel.
  • Handling day-to-day correspondence and drafting business letters.

Executive assistant

  • Unique Brussels
  • Auderghem
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.800 par an
  • Manage the Agenda of the Executive Director and support her in the follow up of meetings
  • Manage the organization of workshops, meetings and events 

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
YOUR KEY RESPONSIBILITIESAdministration and secretarial:• Building working relationships with key stakeholders. You’re extremely people focused with...

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Prepare and organise meetings in Belgium and abroad, deal with arrangements
  • Assist with projects 

Administratief bediende

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Het beantwoorden van de telefoon van 9:00 tot 15:00 - met een lunchpauze van 30 tot 45 minuten;
  • Openen en sorteren van papieren enveloppen;

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Receptionist

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Reception – welcoming visitors in a warm and personal manner 
  • First person of contact for incoming phone calls

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par an
  • You manage phone calls, emails and the agenda related to  the meetings organised by the association...
  • You are in charge of making meeting preparations and execution run smoothly;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.700 à € 3.200 par mois
• Managing agendas • Managing phone calls, emails and correspondence• Arranging travels• Managing expense notes• Organising meetings • Preparing...

Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Welcome and direct visitors, manage logistics before, during and after visits (organising...
  • Manage incoming/outgoing standard and express mail and parcels (reception, encoding, distribution,...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par an
  • Managing and organising the agenda of the directors
  • Responsible for contacts with suppliers
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Bruxelles' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant FR/AN

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.800 à € 3.500 par mois
  • Administrative activities: dealing with payments and invoices, archiving documents, working with...
  • Following on membership applications and providing information to new members and tracking the...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Haeren (Bru.)
  • Durée déterminée
De € 3.200 à € 3.400 par mois
  • Provide secretarial and administrative support including agenda management, filing, filtering...
  • Follow up pro-actively on correspondence, outstanding replies and actions resulting from meetings.

Membership Officer

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.000 par an
  • Providing general assistance on members administration including: pending reminders, encoding fees,...
  • Following up the weekly payment reports with changes of status, unblocking the services, vouchers ;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Receiving, sorting and distributing incoming mail.
  • Receiving and processing electronic mail.

Conseiller en Assurances

  • Start People
  • Ixelles
  • Durée déterminée
  • Vous êtes chaque jour en charge de l'accueil par téléphone des clients de l'agence
  • Vous gérez activement les polices (production et sinistres) et êtes capable de répondre aux...

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
General responsibilities:Reporting to the Administration Manager, the Office Manager’s main responsibility will be to organise and coordinate office...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Key responsibilities
  • Providing administrative support to consultants

Assistant (e) EN - FR

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.000 par an
Tasks? Organisation of meetings: invitations, registrations, itineraries, catering, etc.? Administrative and secretarial support for executive staff?...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.300 par mois
  • Provide comprehensive secretarial and administrative support, taking ownership to ensure work is...
  • Manage file management processes, including organizing and opening matters, closing files,...

Administrative Assistant ENG

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

English Assistant to the Executive Director/Administrative Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 2.400 par mois
JOB OBJECTIVETo provide assistance to the Executive Director in the execution of her function through preparation of meetings, maintaining calendar,...

Administrative Assistant EN/FR/NL

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.700 à € 3.000 par mois
  • Provide full administrative support including travel arrangements
  • Management of the full membership invoicing with BOB 50 commercial tool

Assistant

  • Unique Brussels
  • Molenbeek-Saint-Jean
  • Durée indéterminée
  • Piloter et coordonner avec anticipation les agendas.
  • Organiser les déplacements

Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.200 à € 2.500 par mois
  • Keep calendars up to date
  • Coordinate and support  members through email or on the telephone

Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Provide comprehensive support for organizing international meetings (virtual, physical meetings,...
  • Draft agendas, invitations, registration forms, and distribute finalized versions with supporting...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 162 emplois à Bruxelles dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "1050 Ixelles".