331 courses: Marketing & communication

Podcasting

  • course by KdG Academy
  • Online
SBM

Maak uw marketingplan met AI

  • by SBM
Ghent
962

Hoe helpt AI bij een marketingplan? Leer AI-tools inzetten voor marktonderzoek en actieplannen. Schrijf je in!

  • AI inzetten voor diepteanalyse en slimme doelgroepsegmentatie

Leer hoe AI-tools je helpen om marktanalyse sneller en dieper te doen. Leer welke data je nodig hebt om markttrends en klantgedrag te begrijpen, en gebruik AI om je doelgroep te segmenteren op basis van demografische, psychografische en gedragsdata.


  • Strategische doelen stellen en maatwerk strategieën vormgeven met AI

Begrijp hoe AI jou ondersteunt bij het stellen van realistische en meetbare marketingdoelen. Ontdek hoe AI-hulpmiddelen je helpen om de juiste strategieën te kiezen en scenario’s te analyseren die inspelen op jouw specifieke marktbehoeften en bedrijfsgroei.


  • Actieplannen opstellen en de marketingmix optimaliseren met AI-inzichten

Leer hoe je met AI je marketingmix kunt optimaliseren – van productaanbod en prijsstelling tot promotie en distributiekanalen. Stel effectieve actieplannen op die zijn afgestemd op jouw doelstellingen en profiteer van AI-ondersteunde inzichten om continu te verbeteren en te finetunen voor maximale impact.


Met dit programma krijg je de kennis en tools om AI strategisch in te zetten in elke fase van je marketingplan, van analyse tot uitvoering, zodat je direct impact ziet in je marketingresultaten.


Ghent € 962(Incl.VAT) More info

Deze opleiding is geschikt voor:


  • Marketingprofessionals die AI willen inzetten voor strategische planning.
  • Ondernemers en bedrijfsleiders die hun marketingstrategie willen verfijnen.
  • Digital strategists en data-analisten die hun marketingplannen datagestuurd willen maken.
  • E-commerce managers en marketingmanagers die snel en efficiënt marketingplannen willen ontwikkelen.
  • Starters in marketing die AI willen begrijpen als strategische hulpmiddel.

This course is eligible for

KMO portefeuille (Flanders)