Opleiding: Customer Journey
- course by NCOI Learning
- Vilvoorde - Zaventem, Online
Als er een constante is binnen bedrijven en organisaties, is het wel dat niets hetzelfde blijft: de concurrentie komt met een nieuwe strategie, de consument wil een hipper product of de subsidies en regelgeving wijzigen. Changecommunicatie: is iedereen mee? In deze opleiding van 1 dag ga je dieper in op processen die aan de basis liggen van veranderingstrajecten. Het programma is erg praktisch en reikt concrete ideeën en middelen aan om communicatie succesvol in te zetten bij veranderingen in organisaties.
In deze opleiding van 1 dag duik je in de rol van change agent en ontdek je hoe je het verschil kan maken met impactvolle interne en externe communicatie. Je leert ook hoe je jezelf het best als strategisch adviseur opstelt voor het management en hoe je een goede communicatiemix uitwerkt.
Na de opleiding kan je communicatie zinvol en succesvol inzetten bij veranderingstrajecten.
We gaan dieper in op de strategische bijdrage van de communicatieprofessional bij veranderingsprocessen. Centraal staan allereerst de reflectie op eigen positie en rol. Waarom tonen mensen weerstand? Hoe buig je die om naar engagement?
De ontwikkeling van een eigen strategie en aanpak staan centraal. Je leert om een volwaardige gesprekspartner te zijn voor het management als het gaat om de rol van interne communicatie bij organisatieveranderingen.
Jeroen Naudts