Offres d'emploi TIC »  Production & support »  Helpdesk & support - Bruxelles :   18 jobs

Jobs par e-mail :

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Superviseur – Helpdesk Technique

  • Le superviseur du Helpdesk technique est en charge des activités suivantes :
  • Etablissement des consignes et procédures de travail ainsi que leur respect par les préposés

Internal Support IT Engineer

  • Cohezio
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Mariage
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • mettre en production, administrer et exploiter les moyens informatiques basés sur plusieurs sites...
  • écrire et mettre à jour la documentation technique à destination des utilisateurs et du Servicedesk.

IT Tester – NBB-SSS (F/H/X)

  • vous créez et développez des scénarios de tests dans l’outil de test automatique Tosca (mise en...
  • vous garantissez la qualité des fonctionnalités à tester dans les délais impartis au travers de la...

Helpdesk Officer M365

En tant que Helpdesk Officer M365, vous participez à la mise sur pied d'un environnement de travail moderne et numérisé en tenant compte des...

Service Manager Expert

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
Prêt à devenir notre nouveau Service Manager Expert ? Dans ce rôle, vous serez responsable de la qualité des services, de la gestion de la relation...

Incident Manager Senior

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Analyser de manière structurelle les incidents ouverts (système de tickets) dans toutes les lignes...
  • Suggérer des améliorations structurelles aux collaborateurs du Service Desk (1re ligne de support)...

1st/2nd line support engineer - evolution to system engineer (FR/NL)

  • Istorm
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile
Are you ready to advance your IT career? We have an exciting opening for an IT First Line Support Engineer at our consulting firm, located in the...

Digital Officer

  • Provide frontline support to clients via various digital channels including email and phone,...
  • Assist clients in accessing, navigating digital platforms, offering guidance on account setup and...

Lead for Testing Competency Center

  •  Establishing the competency center.
  •  Putting in place appropriate testing processes.
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Support Stores & Warehouse

  • Goodbikes Srl - Lucien.bike
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
En tant que membre de notre équipe de Support des Magasins et de l'Entrepôt, vous contribuerez à cette mission en veillant à ce que nos magasins et...

Agent Technique pour l’équipe IT Digital Workplace

  • Groupe Rossel - Rossel Finance - Rossel & Cie
  • Bruxelles
Vous jouez un rôle crucial en intervenant dans tous les domaines liés aux applications et aux environnements techniques, avec pour objectif...

2024-044 IT Administrator System CDI

  • CHU Brugmann - UVC Brugmann - CHU Bruxelles
  • Laeken (Bru.)
  • Durée indéterminée
Présentation du service InformatiqueLe service Informatique du CHU Brugmann est composé d'une cinquantaine de personnes. L'équipe est structurée en 5...

Employé Support Utilisateurs

  • Cliniques universitaires Saint-Luc asbl
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Assurer la première ligne et deuxième ligne de support en gérant les appels, les incidents et les demandes de service des utilisateurs. Être partie...

Internal Support IT Engineer Bruxelles

  • Cohezio vzw
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
En tant qu'Internal Support IT Engineer, vous serez principalement en charge du Servicedesk de niveau 1 afin de fournir un support technique efficace...

Technicienne support PC & réseau

  • Interface 3
  • Schaerbeek
Cette fonction se retrouve dans toutes les entreprises, les administrations et les organisations disposant d'un parc informatique. Par ailleurs, de...

IT Support Engineer

  • AuxiPress N.V.
  • Auderghem
Vous voulez faire partie d'une organisation technologique enthousiaste axée sur la gestion de contenu médiatique et le big data ? Vous souhaitez...

Agent Technique IT Digital Workplace

  • Groupe Rossel - Rossel Finance - Rossel & Cie
  • Bruxelles
Vous jouez un rôle crucial en intervenant dans tous les domaines liés aux applications et aux environnements techniques, avec pour objectif...

TIC-Coordinateur Helpdesk

  • Hydria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
En tant que TIC-Coordinateur Helpdesk, vous soutenez l'utilisateur interne et garantissez le bon fonctionnement de tous les systèmes TIC au sein de...
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Le job a été sauvegardé

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Digital Officer

Robert Half is currently looking for a Digital Officer NL/FR.
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 17 jours sur Jobat.be
Our client is a leading private bank located in the south of Brussels.

Digital Officer

Description de la fonction

As Digital Officer, you will be responsible for the following tasks: Customer Care & User Support on new e-services
  • Provide frontline support to clients via various digital channels including email and phone, addressing inquiries related to digital solutions, account access, and technical issues
  • Assist clients in accessing, navigating digital platforms, offering guidance on account setup and troubleshooting common issues.
  • Propose standard parameters on e-devices to ease utilization of new e-features
  • Detect learning & development needs of the Front in dealing with digital tools to give optimal support to (changing) client needs.
  • Onboard clients to new digital solutions to make sure they live a positive first experience
  • Monitor client satisfaction
  • Challenge way to operate client support with new ideas to make it more effective and efficient
Change Champions Front office
  • Give input to Management layer with regards to market and/or personnel needs to influence the digital development calendar in close collaboration with front office and business development
  • Give input to Business Owners to adjust existing tools or to offer valuable features
  • Develop adequate on-the-job training (e-learning, material/guides, demo's, …) to deal with shortfalls in knowledge or digital skills of sales staff,
  • Organize & give work floor support to front users in the assigned region/ offices
  • Provide input on Front Office training requirements: follow training provided by Group on new features involving the front office or the clients
  • Monitoring of e-activities: set-up a client cartography to track and analyse the usage of e-services and propose to project managers
  • Review, test and challenge digital solutions expected to be deployed
  • Enable and foster banker's mobility and paperless client meetings …
Monitoring of digital/e-activities
  • Define appropriate actions based on analysis results
  • Participate with and provide input to the Group Digital and Local Management for future evolutions based on the analysis results
Client Conversion
  • Develop commercial pitch adapted to the launch of new features
  • Develop client support programs to ensure adequate use of latest digital tools & achieve client conversion targets: helpdesk, hands-on workshops & seminars, online training tools (guides, video's, …)
  • Proactive contact with clients to boost adoption and usage of new e-services (in close collaboration with Client advisors and assistants)
Robert Half BV and Robert Half Project Sourcing BV process the data from applicants that is required to carry out the application process. You can find more information on data protection, in particular on your rights, at Afficher le site web.

Profil

The requested qualifications for this Digital Officer position include:
  • Business related academic background (Marketing, Communication, Economics, IT…)
  • Experience in giving client support as well as on-the-job training
  • Fluent in Dutch and French, English is a plus.
  • Relevant experience in Client service, digital transformation initiatives and/or digital support
  • Relevant work experience in the banking sector (by preference in Private Banking) is a plus
  • Excellent communication & interpersonal skills with ability to collaborate effectively with diverse teams
  • Client centric (internal & external)
  • Problem solving attitude and attention to details
  • Strong communication skills, with the ability to effectively articulate complex technical concepts to non-technical audiences
  • Digital minded
  • Entrepreneurial
  • Structured, positive approach to deal with other's shortcomings
  • Result & service oriented
  • Ability to multitask and prioritize tasks in a fast-paced environment
  • Capable to work cross functional
  • Embracing and supporting change initiatives
  • Team player attitude
  • Interest for digital solutions and its development is a plus

Offre

Our client offers:
  • A full-time mission to start Asap for at least 4-6 months (with possibilities for a permanent contract)
  • An attractive package including extra-legal benefits
  • A contract of 37 hours
  • 2 days of Home working / week after training
  • A great workplace with nearby facilities
  • Opportunities for professional development and career advancement
  • Collaborative and inclusive work environment within a Pan-European Group
  • Access to comprehensive training programs
  • Employee discounts on banking products and services
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Information pratique

Robert Half Belgium
Robert Half Belgium

Avenue Arnaud Fraiteur 15-23, 2nd floor block B,
1050 Brussels
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

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