LinkedIn is het de-facto sociale media platform voor professionals en bedrijven die op zoek zijn naar naamsbekendheid, prospecten en website trafiek.
Vanuit je content marketingstrategie leer je de LinkedIn Campaign Manager gebruiken om advertenties te maken die je kunnen helpen je doelgroep op LinkedIn te bereiken om je bekendheid te vergroten, in overweging te worden genomen en de conversie te stimuleren.
We laten je zien hoe je je doelgroep kunt bereiken op basis van de 5 hoofdcategorieën en 20 +subcategorieën. Je leert ook met welke advertentieformats jij prominent op de tijdlijn verschijnt en ook wat het gaat kosten. Je leert de LinkedIn Insight Tag gebruiken om campagnes te analyseren en verbeteren. In één woord je groeit uit tot een LinkedIn Advertentie kanon.
Nu meer en meer marketing bedrijfspagina’s gaat inzetten op LinkedIn en aldus hun bedrijf zichtbaar te maken op LinkedIn zijn advertenties de tools om dit te bereiken.
Deze opleiding is uniek omdat ze vertrekt van beginnende adverteerder tot een volprezen adverteerder.
Over de trainer
Mic Adam heeft Vanguard Leadership opgericht om organisaties te helpen met sociale media in het bijzonder met sociale selling programma’s en consultancy, opstellen van sociale media richtlijnen, sociale media trainingen en community management.
Mic stond in 2017 op de 15de plaats (en enige Belg) van de wereld Top 1000 Social Selling Influencers (The Creation Agency). In 2016 stond hij als enige Belg op de 16de plaats van de Onolytica Top Social Selling Experts. Zijn naam duikt regelmatig op in de top 10 van de Social Media Sales Guru’s.
Vanuit zijn ervaring als B2B sales, salesmanager en marketeer begeleidt vandaag organisaties bij de implementatie van Social Selling en Employee Advocacy (Ambassadeurschap).
Hij is vandaag ook conversation manager bij een aantal B2B en B2C organisaties en geeft tenslotte zowel in-house als open trainingen over sociale media zoals LinkedIn, Twitter, Facebook, YouTube en bloggen. Daarnaast doet en publiceert hij regelmatig onderzoek over het gebruik van sociale media in België.
Mic is van de eerste die het door LinkedIn Advertentie Certificaat heeft behaald in 2020!
Mic heeft een internationale carrière uitgebouwd in zowel general management als sales en marketing management in B2B en B2C omgevingen. Zijn belangrijkste functies zijn Wang Laboratories (B & USA), Kryptonite Corp. (B & USA), Van Aerden Group (F, B & USA), Ophardt Hygiëne Technik (D) en Unisys (B & F).
Hij is een geregeld spreker op allerlei events en levert bijdrages aan verschillende magazines en blogs. Mic is gepubliceerd in de volgende magazines: CxO magazine, Bizz magazine, HR magazine, Forward (VBO/FEB), ... Hij heeft een column in de Tijd (online).