Go for happy Magazine: deel uw #werkgelukskes in juni

Werkgeluk is de kern van hoe we ons voelen op het werk en hoe succesvol bedrijven zijn. Jobat speelt hierop in en brengt in juni een nieuwe editie van het Go for happy Magazine uit, volledig gewijd aan ‘moments that matter’ en ‘wellbeing’.

Al jaren staat het Go for happy Magazine bekend als een bron vol inspiratie voor bedrijven die hun employer branding en werkgeluk serieus nemen. Vier keer per jaar biedt het magazine inzichten in de nieuwste hr-trends en inspirerende bedrijfsculturen. Met een mix van boeiende artikelen en diepgaande interviews, vormt ons magazine de perfecte brug tussen werkgevers en talent.

Xperience Lab op donderdag 28 maart

Een plek waar bedrijven samenkomen. Niet om te concurreren, maar om van elkaar te leren. Dat is het Xperience Lab. Hier deelt u uw verhaal, successen en ja, soms ook blunders. Het is een broeinest van ideeën, waar u als bedrijf kunt laten zien wat u in huis hebt.

Onder moderatie van William Visterin, hoofdredacteur van Jobat, verkennen bedrijven de topics moments that matter en welzijn op de werkvloer. De gesprekken worden vastgelegd door Jobat, zowel in print als online op onze nieuwstitels en sociale media.

Juni: de maand van ‘moments that matter’ en ‘wellbeing’

Deze editie staat in het teken van de momenten die er écht toe doen. Denk aan die koffiepauzes waaruit de beste ideeën ontstaan of onvergetelijke teambuildings. Deze momenten staan garant voor een werksfeer waarin iedereen zich thuis voelt. Al deze topics vangen we onder de noemer ‘moments that matter’.

Ook ‘wellbeing’ komt in deze editie uitgebreid aan bod. We pakken uit met alles wat bijdraagt tot een goede werk-privébalans, van inspirerende pauzes tot unieke bedrijfsculturen. Flexwerken, continue feedback en initiatieven voor mentaal welzijn: het draagt allemaal bij aan geluk op het werk. Want een happy werknemer, dat is een win-win voor iedereen.

Tijdens het Xperience Lab van donderdag 28 maart debatteren we over deze topics en deelt u uw ervaringen.

Crossmediaal 2.0: een nieuwe benadering

In 2024 zet Jobat nog sterker in op een crossmediale benadering. Het Xperience Lab brengt verhalen tot leven, niet alleen in print, maar ook via video's en online media. Zo wordt het zowel een online- als offline beleving.

Neem deel aan deze editie!

Laat zien wat uw organisatie onderscheidt en hoe u bijdraagt aan thema's rond werkgeluk en welzijn.
Grijp deze kans en neem voor 11 maart contact op via kim.vergaelen@jobat.be om uw verhaal te delen.

Gerelateerde artikels
CASE
Case in de kijker: vijf verpleegkundigen vertellen over hun job bij Wit-Gele Kruis
Lees meer
EMPLOYER BRANDING
Gen Z vs. Millenials: win hun hart (en likes)
Lees meer
EMPLOYER BRANDING
Werken in Limburg: Ga in gesprek over diversiteit & inclusie
Lees meer