De samenwerking met het employer marketing team van Jobat is niet alleen professioneel, maar ook aangenaam. We zijn zeer tevreden met het creatieve proces, de samenwerking en vooral de goede resultaten die zijn behaald. We kijken uit naar vruchtbare samenwerkingen in de toekomst.
Spreek passief talent
Richt u niet enkel op actief werkzoekenden, maar breng uw boodschap ook zeker naar latent talent. Volgens onze Brand Tracker studie blijkt dat 44% van de Vlamingen namelijk latent uitkijkt naar een mogelijke nieuwe uitdaging.
Speel uw authentieke troeven uit
Toon wat u als werkgever uniek maakt door uw medewerkers in te zetten als uw persoonlijke ambassadeurs.
Ga voor een mix aan kanalen
Beperk u niet tot één kanaal, maar zet een mix van relevante kanalen in om uw boodschap tot bij de juiste doelgroep te brengen. Breng uw verhaal ook op verschillende manieren: in de vorm van artikels, met aantrekkelijke beelden en aan de hand van video’s. Zo triggert u talent herhaaldelijk en op verschillende manieren.