515 formations: Enseignement & formation

Train de Trainer

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Snellezen

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Presenteren

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Vietnamees

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Urdu

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Swahili

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Servisch

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Saudi

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Punjabi

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne

Braziliaans

  • formation par NHA Afstandsonderwijs
  • En ligne
NCOI Learning

Opleiding sales: training voor starters

  • par NCOI Learning
Gand et Anvers & Port d'Anvers

Klaar om je verkooptalent verder te ontwikkelen?

  • Krijg de belangrijkste verkooptechnieken in de vingers
  • Start je commerciële loopbaan met vertrouwen
  • Direct en merkbaar resultaat

Nr. 1 opleiding voor startende sales in België | +450 succesvolle deelnemers

Commercieel talent? Je weet dat je het hebt. Want je kan mensen overtuigen. Je gaat recht op je doel af. En bij gelijk wie je ontmoet laat je een positieve indruk na.

Een volwaardige salesfunctie is de volgende stap die je wil zetten in je loopbaan. Maar soms twijfel je of je wel voldoende uitgerust bent.

  • Je slaagt er niet altijd in om een afspraak te pakken te krijgen
  • Je mist een gebalde en krachtige sales pitch
  • Je durft niet genoeg door te vragen waardoor je verkoopkansen mist
  • Je verliest soms grip tijdens je verkoopgesprek
  • En af en toe ben je uit het lood geslagen bij bezwaren en afwijzingen

Herkenbaar? Dat is heel normaal. Want hoe kan je een verkoopfunctie goed uitvoeren als je de technieken nog niet genoeg in de vingers hebt?

Realiseer jouw commerciële ambities

Je steekt je nek uit als startend verkoper. Je hebt ambitie en je wil groeien.

Daarom is deze training volledig op je lijf geschreven. Elke beginnende sales professional verdient immers de kans om alle in's en out's van succesvol verkopen te weten te komen.

  • Wij willen dat je je perfect kan voorbereiden op je nieuwe commerciële functie.
  • Wij leren je te focussen op problemen en behoeftes bij je klant, zodat jij solution selling helemaal in je vingers krijgt.
  • Wij boosten jouw sales skills zodat je zelfzeker en met autoriteit jouw nieuwe rol kan opnemen

Maak nu vier trainingsdagen vrij. Het is de beste start die je jezelf en je bedrijf kan geven.

Jouw salestrainers en coaches

Jan Van Eekelen en Laura De Smet zijn ervaren salestrainers en toppers in hun vak. In de Sales training voor starters gaan ze intensief met jou aan de slag.

In vier dagen tillen ze je naar een bekwaamheidsniveau, waar je via trial & error jaren zou over doen.

Starten in een salesfunctie is een stevige uitdaging. Weet dat je goed zit bij NCOI Learning.

Meer dan 450 verkopers, accountmanagers en sales consultants namen een vliegende start dankzij deze Sales training voor starters.


Resultaten halen, daar draait het om in sales. In deze training krijg je de technieken in de vingers om straks jouw verkoopdoelstellingen waar te maken.

  • Je komt assertief en empathisch over.
  • Je leert hoe je vlot bezoekafspraken te pakken krijgt.
  • Je valt terug op een sterke gespreksstructuur en stelt de juiste vraag op het juiste moment. Timing is alles.
  • Je krijgt alle behoeften van je klant op tafel en speelt er handig op in. Solution selling is dan ook je stokpaardje.
  • Ook online vind je beslissers, grijp je opportuniteiten en trigger je leads.
  • Je countert met gemak bezwaren en klachten.

Investeer vier dagen in deze training. Zo vermijd je onbeslagen het ijs op te gaan en voorkom je teleurstellingen. Integendeel, je overwint met zekerheid en haalt sneller mooie verkoopsresultaten. Je groeit als mens en als professional en geeft een flinke zet aan je loopbaan.

1. Je commerciële mindset

Als verkoper ben je iemand die inspireert, overtuigt en anderen ook effectief aanzet om iets te ondernemen, zowel online als offline. De mindset of commerciële flair die hiervoor nodig is, is de basis van je commerciële rol. Denk aan verbale en non-verbale communicatie en gesprekstechnieken om hierop in te spelen.

  • Invloed van digital sales
  • Het belang van lichaamstaal
  • Zelfverzekerd (durven) communiceren
  • Onmisbare communicatietechnieken
    • vraag- en luistertechnieken
    • dieptevragen met het oog op opportuniteiten
    • terugkoppelingtechniek

 

2. De kracht van social selling

Het internet is vandaag de grootste bron van informatie. En die wordt alleen maar groter. Maar hoe kan je de digitale tools nu inzetten om je business te versterken? Tijdens onze training haal je de social seller in jezelf naar boven en leer je digital tools in te zetten om leads te genereren en opportuniteiten te detecteren. Zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen natuurlijk. Wedden dat je je straks afvraagt hoe de wereld het ooit zonder social selling deed?

  • Wat is social selling (niet)?
  • De invloed van social selling op het beslissingsproces
  • Hoe prospects contacteren?
  • Hoe waarde creëren met conversatie en content?
  • Hoe jezelf profileren als expert in je vakgebied?
  • Social selling tools
    • leads genereren
    • beslissingsnemers in kaart brengen en benaderen
    • triggers en opportuniteiten detecteren

 

3. Concrete verkoopdoelen mét stappenplan

Het is zover, je eerste klantenbezoek komt dichterbij! Een goede voorbereiding is key. Onze expert deelt met plezier zijn best practices en vertelt hoe je vooraf je doel en methode bepaalt. En dat zowel voor een b2b- als een b2c-omgeving.

  • Ben ik een product- of solutionseller?
  • Bepaal het hoofd-, deel- en reservedoel van je bezoek
  • De logische fasen van een verkoopgesprek
  • Welke bezwaren kan je verwachten?

 

4. De eerste indruk

Enkele seconden of in het beste geval enkele minuten. Zo veel (of net weinig) tijd heb je om een professionele indruk te maken. Gelukkig leer je tijdens de training hoe je meteen de juiste snaar raakt, om dan te scoren met een elevator pitch op niveau. 

  • Het ideale script bij telefonische prospectie
  • Zo maak je een klant warm voor een afspraak
  • En zo weerleg je afspraakbezwaren
  • Een geslaagde kennismaking
  • Het nut van social talk en een gespreksagenda
  • De elevator pitch om jezelf en je bedrijf voor te stellen en te verkopen via uw USP's
  • Businesskansen zien én grijpen

 

5. Het verkoopvoorstel

Nu je weet hoe je één voet binnen zet, is het tijd voor de volgende stap: een verkoopvoorstel op maat. En dat begint met wat opzoekwerk en een grondige analyse. Je leert behoefte-opportuniteiten op te sporen én er professioneel mee om te gaan. 

  • Trechtertechniek en het belang van negatieve en positieve gevolg/effectvragen
  • Rationele versus irrationele gespreksturing
  • Welke voorwaarden sturen de beslissing van de klant?
  • Hoe de USP’s tot hun recht laten komen in je voorstel of offerte

 

6. Je top 5-argumenten

Het moment van de waarheid breekt aan wanneer je je klant overtuigt: je kent dé oplossing voor zijn probleem. Al gelooft die dat enkel als je de juiste kaarten bovenhaalt. Dus leer je op de juiste manier argumenten met added value inzetten om je USP’s hard te maken. 

  • Sellogram als argumentatietechniek
  • Hoe USP’s kwantificeren met de zero-based techniek
  • Het geheim van storytelling

 

7. Bezwaren tackelen en afsluiten

Dat je dagelijks met koopbezwaren en afwijzing te maken zal hebben staat buiten kijf. Het belangrijkste om toch een deal te bekomen? Dat je leert omgaan met tegenwind en die moeiteloos weet om te buigen in een compromis. 

  • Meeveertechniek: hoe koopbezwaren weerleggen
  • Omgaan met prijsbezwaren
  • Detecteren van en inspelen op koopsignalen
  • Met succes om een deal vragen
  • Besluiteloosheid counteren
  • Een effectieve (offerte)opvolging

Gand Plus d'informations
Anvers & Port d'Anvers Plus d'informations

Enseignants

Laura De Smet

Cette formation est éligible pour

Vlaams opleidingsverlof (VOV) KMO portefeuille (Flandres)