241 formations: Vente

SBM

Omgaan met moeilijke klanten in de bouwsector

  • par SBM

De sleutel tot klantgerichte bouwprojecten: leer omgaan met uitdagende klanten in de bouwsector!

In 2 sessies ontwikkelt u de gevoeligheid voor de signalen en noden van de bouwheer. U krijgt concrete handvatten mee om er flexibel op in te spelen. U verwerft vaardigheden om agressie bij klanten te hanteren en te voorkomen.

Topics:

  • Detecteer de unieke noden in het gedrag van uw klant
  • Analyseer de klacht/vraag van uw klant
  • Leer omgaan met emotie, kritiek en klachten
  • Hoe gaat u om met grensoverschrijdend gedrag?
  • Zorg voor een cultuurverandering binnen uw onderneming
  • Klantgericht telefoneren en mailen
  • Professioneel reageren op sociale platformen

Deze opleiding is bedoeld voor professionals werkzaam in de bouwsector, zoals bouwondernemers, projectmanagers, opzichters, bouwcoördinatoren, klantenservice medewerkers en andere medewerkers die direct of indirect te maken hebben met klanten en klachten. Deze opleiding is geschikt voor zowel ervaren als minder ervaren professionals die hun vaardigheden willen verbeteren in het effectief omgaan met klachten en moeilijke klanten in de bouwsector. Of u nu werkzaam bent bij een grote bouwonderneming, een bouwproject leidt of verantwoordelijk bent voor klantenservice, deze opleiding biedt waardevolle inzichten en praktische tips om klantentevredenheid en klantentrouw te verbeteren.