241 formations: Vente

SBM

English for Customer Service Excellence

  • par SBM
En ligne
793

Staat u klanten te woord in het Engels? Werk aan uw skills. Schrijf u in.

Klantgericht communiceren in het Engels

  • Uitbreiden van klantgerichte woordenschat
  • Correct reageren op vragen, opmerkingen en verzoeken
  • Gepaste toon en beleefdheidsvormen herkennen en gebruiken

Telefoneren, e-mails en chats

  • Structuur van professionele communicatiekanalen
  • Typische openings- en slotzinnen
  • Culturele gevoeligheden in schriftelijke en telefonische communicatie

Moeilijke situaties hanteren

  • Omgaan met klachten en frustraties
  • Verontschuldigen, oplossingsgericht reageren, empathie tonen
  • Rollenspellen met realistische cases

Actief luisteren en probleemoplossing

  • Technieken voor begrip en herformulering
  • Vragen stellen om noden en zorgen te verduidelijken
  • Klantgericht denken en antwoorden formuleren

Relaties opbouwen en vertrouwen creëren

  • Small talk en relationele taal
  • Klanten geruststellen, bevestiging geven, transparant communiceren
  • Taalgebruik afstemmen op context en cultuur

ONLINE € 793(TVA incluse) Plus d'informations

Herkenbaar? Dan is deze opleiding iets voor u:

  • U werkt in klantgerichte functies en wil uw Engels professionaliseren
  • U wil met meer vertrouwen omgaan met Engelstalige klanten
  • U wil doorgroeien in een internationale context
  • U zoekt een opleiding die focust op klantinteractie, niet op abstracte grammatica

Typische profielen:

  • Helpdeskmedewerkers, customer support, sales support
  • Ondernemers, verkopers, hospitality- of e-commercepersoneel
  • Werknemers in toerisme, onthaal, retail of internationale servicefuncties