Liefde en werk gaan niet samen
Wie een succesvol bedrijf wil runnen, doet dat beter niet met zijn of haar partner.
Ook celebrities en topmanagers kunnen gebruik maken van de diensten van Kelleher International. Het bureau telt momenteel 20.000 klanten tussen 25 en 75 jaar. De prijs voor het lidmaatschap kan oplopen tot 25.000 dollar per jaar. Om lid te worden van de nog exclusievere CEO Club International Search mag je zelfs tot 150.000 dollar neertellen.
Het klantenbestand van Kelleher International bestaat vooral uit topondernemers die weinig tijd hebben om een partner te vinden. 92% van de leden hebben een masterdiploma. In de databank van het relatiebureau zitten iets meer vrouwen dan mannen, wat volgens Amber Kelleher-Andrews te wijten is aan de biologische klok van de vrouw die hen aanspoort om sneller en actiever op zoek te gaan naar een geschikte partner.
Wie in de databank van Kelleher International terecht wil komen, mag zich verwachten aan een uitgebreide screening. Mensen die enkel geïnteresseerd zijn in geld, zijn bij het bureau niet aan het juiste adres. Zowel topondernemers als acteurs en actrices zouden in de eerste plaats op zoek zijn naar een ‘normale’ partner. Dat wil zeggen: iemand met een ander beroep dan zij zelf.
Het bedrijf begon in de jaren ’80 als een lokaal initiatief in San Francisco. Vandaag is het een groot netwerk van topfiguren met vestigingen in verschillende Amerikaanse steden. Ook in Londen en Stockholm is al een kantoor van Kelleher International gevestigd. Amber Kelleher-Andrews is ervan overtuigd dat haar relatiebureau ook in Europa in geen tijd aan populariteit zal winnen.
(mo) - Express.be
16 september 2010Wie een succesvol bedrijf wil runnen, doet dat beter niet met zijn of haar partner.
Zakenmannen komen intelligent over dankzij hun uitgekiende managementstrategieën. Maar hebben ze ook de looks?
Een relatie tussen collega’s is geen uitzondering. Op sommige werkvloeren gebeurt dit echter sneller dan op andere.
Woont er een miljonair om je hoek, dan hoef je niet verder te lezen. Dan ken je de gewoontes van je rijke buurman.
Jobstudenten verdienen meer in de bouw. Maar er is een keerzijde, want het verhoogde uurloon schiet zijn doel volledig voorbij
Nu de brandstofmotoren in sneltreinvaart plaats maken voor elektrische aandrijvingen, zou je denken dat de hoogdagen van de automechaniekers geteld zijn. Niets is minder waar!
Je bent zwanger? Proficiat! Maar welke gevolgen heeft dit allemaal voor je werk? We beantwoorden al jouw vragen in deze FAQ.
We vroegen aan Julie uit Brussel hoeveel zij verdient en wat haar job precies inhoudt...
Als het gaat om duurzaamheid, dan zit het ook vaak in de kleine gebaren. Zo gebruikt Unilin Group de bekende app Too Good To Go.