766 formations: Finance, assurances & droit

Syntra West

Telefonisch debiteurenbeheer

  • par Syntra West
En ligne
301

Ontdek hoe je assertief kunt zijn bij het innen van achterstallige betalingen en verbeter je zelfvertrouwen voor succesvolle telefoongesprekken!

  • Telefonisch invorderen, hoe doe je dat?
    • Outbound en inbound
    • Inhoudelijk (de diverse stappen)
    • Vormelijk (stem, correct taalgebruik,  juiste vragen juist stellen, stiltetechniek, glimlach, …)
  • Diverse onderhandelingstechnieken
  • Oefeningen
  • Hoe stel je de klant centraal?
    • Assertiviteit – agressie – subassertiviteit
    • Empathie
    • Actief luisteren (‘ANNA’ , ‘NIVEA’); Altijd navragen, nooit aannemen; niet invullen voor een ander
    • Human2Human  
    • Actie – en reactieoefeningen
    • Klantvriendelijk invorderen


ONLINE € 301(TVA incluse) Plus d'informations

Als je regelmatig incasso telefoontjes pleegt, heb je baat bij tips & tricks om professioneel te spreken met impact.

Enseignants

Marleen Miechielsen

Cette formation est éligible pour

KMO portefeuille (Flandres)