Werk je in een bedrijf met internationale klanten en heb je wat hulp nodig met een Frans telefoongesprek?
In deze cursus ontdek je hoe je klantgericht en professioneel kan telefoneren in het Frans. Je leert onder andere hoe je namen spelt en hoe je cijfers uitspreekt. En ook hoe je een afspraak maakt of verandert.
Deze onderwerpen komen aan bod:
- Hoe spel je namen?
- Hoe spreek je cijfers, factuurnummers, bedragen ... uit?
- Hoe zeg je de datum en de tijd?
- Wat zeg je als je je klant moet doorverbinden of als de gevraagde persoon er niet is?
- Hoe laat je een boodschap achter of noteer je er een?
- Hoe maak je, wijzig je of annuleer je een afspraak?
- Hoe ga je om met (technische) storingen en los je problemen op?
Je kan de cursus volgen met Franstalige of Nederlandstalige instructies. Je hebt een A1-niveau nodig voor Frans om te starten.
Om beter te kunnen inschatten of deze cursus bij je past, kan je vrijblijvend je voorkennis testen. Vraag een online taaltest aan en ontdek welk niveau je op dit moment hebt.